Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Tomheidbuurt

Tomheidbuurt

• Lid sinds 09 maart 2016
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 9 maart 2016
  • 19:26

hallo allemaal,

mijn lieftallige HTC zegt steeds als ik hem aan de lader heb, dat deze traag of helemaal niet op laad. en zegt dat ik de originele lader moet hebben. ik heb daarom een nieuwe lader gekocht, maar toen was het probleem niet verholpen. nu heb ik de lader van een kameraad in gebruik (HTC m9), om even te proberen of dat hielp. maar nog steeds heb ik het zelfde probleem?

als ik de telefoon de hele nacht aan de lader heb gehad, dan is de batterij maar half of zelfs minder geladen. wat kan ik hier tegen doen?

apps afsluiten heb ik al gedaan, heb beeldscherm heb ik ook al gedimd. maar verder weet ik het niet meer.

kan iemand mij helpen? alvast hartstikke bedankt!

gegroet,

Tom

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 9 maart 2016
  • 21:20

Probeer eens andere USB kabel of check of je het probleem ook hebt als hij aangesloten is aan een pc/laptop met verschillende kabels. 

Check of er opgehoopt stof of vuil in de micro USB aansluiting is terecht gekomen, een beetje blazen of probeer het met een speld eruit te pulken, wel je toestel uitzetten als je dat gaat doen. 

Tomheidbuurt

Tomheidbuurt

• Lid sinds 09 maart 2016
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 9 maart 2016
  • 21:45

bedankt voor je reactie Gizmobinky

ik heb de telefoon laatst een keer schoongemaakt. ik heb van die mini borsteltjes, en een kleine compressor juist voor dit soort apparaten. dus de ingang van de lader is wel schoon.

nou zat ik net in de auto, en daar heb ik de telefoon ook even aan de lader gedaan. maar daar laad hij wel gewoon op. nou moet mijn telefoon in de auto helemaal aan het werk, spotify streamen, navigatie, flitsmeister, en alle andere Apps die op de achtergrond draaien. maar dat gaat gewoon goed, telefoon laad netjes op!

maar nu is het wel heel raar dat de telefoon zo raar doet als ik er verschillende opladers achter gooi.

ik ga morgen voor de zekerheid nog even een andere oplader proberen, en dan maar kijken wat de HTC doet.

mocht ik de oplossing gevonden hebben, dan zal ik dat hier uiteraard melden! maar tips blijven uiteraard welkom

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren