Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Caly1985

Caly1985

• Lid sinds 21 februari 2016
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 21 februari 2016
  • 16:40

Hallo allemaal, na de laatste Marshmellow update heb ik steeds de melding 'Contacten is gestopt".
Ik heb al een factory reset uitgevoerd en synchronisatie uitgezet. en alles volledig geüpdate. Maar krijg nog steeds de melding in beeld. En in Whatsapp zijn een paar contacten ineens niet meer opgeslagen, zie alleen de nummers. 
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen zonder de telefoon terug te moeten sturen? 

Edit: Buildnummer:6.12.401.4CL662736
Softwarenummer: 6.12.401.4

Bewerkt (21 februari 2016 20:56) | Extra informatie toegevoegd

HTC One M8
Huawei Ascend P6

da.boogers.jr1

da.boogers.jr1

• Lid sinds 21 januari 2016
  • Berichten 67
  • Reputatie 0
  • 22 februari 2016
  • 07:06

Controleer dagelijks of HTC een update stuurt voor bug fixes. Dit wat je hebt is namelijk een bug die ook bij mijn Samsung s6 Edge soms voorkwam hiervoor heb ik al een bug fix gehad en doet hij dat niet meer.Het kan een tijdje duren voordat je hem hebt want ze wachten op mee bugs die opduiken zodat ze ze in 1 keer op kunnen lossen

APP Tester!

Team Chroma, alle hulp in software.

Caly1985

Caly1985

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 22 februari 2016
  • 18:11

Dankje voor je reactie, dit is wel irritant namelijk, kan mijn telefoon niet normaal gebruiken.  Maar dan zal ik dagelijks even kijken of er een bugfix voor is. Heeft het te maken met 29 februari? 

HTC One M8
Huawei Ascend P6

da.boogers.jr1

da.boogers.jr1

• Lid sinds 21 januari 2016
  • Berichten 67
  • Reputatie 0
  • 23 februari 2016
  • 07:31

Dankje voor je reactie, dit is wel irritant namelijk, kan mijn telefoon niet normaal gebruiken. Maar dan zal ik dagelijks even kijken of er een bugfix voor is. Heeft het te maken met 29 februari?
Hoe bedoel je 29 februari? Dat is nog niet geweest!

APP Tester!

Team Chroma, alle hulp in software.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 23 februari 2016
  • 10:13

heb je na de factory reset apps automatsch terug gezet door meteen na de factory reset in te loggen met je google of htc account en daar de optie restore geselcteerd zodat apps en gegevens uit een vorige backup terug gezet worden.

het kan namelijk zijn dat een app van derden het probleem veroorzaakt.

het beste is om even je one m8 in veilige modus te zetten zodra je dit doet draaien apps van derden niet mee en check vervolgens of het probleem nog aanwezig is als het probleem weg is dan is de oorzaak een app van derden.
blijft het probleem dan contact opnemen met htc en je probleem voorleggen zo heb je meeste kans dat men wat aan de bug gaat doen.
je kunt door hier te klikken contact op nemen met htc.

om in safe modus te komen houdt je powerkop net zolang in totdat je de optie krijgt uitschakelen of power of krijgt druk en houdt nu de uitschakel op power of optie op je scherm net zolang in totdat je optie krijgt reboot in safe mode of bekijk het filmpje hoe in en uit veilige modus te booten.
reboot je telefoon om weer uit safemode te komen.

Bewerkt (23 februari 2016 10:15) | Text aangepast
Caly1985

Caly1985

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 23 februari 2016
  • 18:32

Hartelijk dank voor je reactrie! Ik heb de telefoon in safe mode nu. en blijf dezelfde melding krijgen. Ik heb na de factory reset inderdaad weer ingelogd met mijn Google account. Het probleem blijft zich voordoen dus ik ga contact opnemen met HTC.

Hallo, heb inmiddels contact opgenomen met HTC en die gaf het volgende aan: Cache legen en gegevens wissen en dan soft reset doen en terugzetten naar fabrieksinstellingen (wat ik al gedaan had na de factory reset). Hierna gaf de medewerker aan dat ik het kon opsturen naar Dynafix, er is nog geen concrete oplossing voor. Krijg nu de melding alleen als ik op het telefoontje klik. 

Bewerkt (23 februari 2016 20:28) | Extra informatie toegevoegd

HTC One M8
Huawei Ascend P6

Caly1985

Caly1985

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 23 februari 2016
  • 20:35

Dankje voor je reactie, dit is wel irritant namelijk, kan mijn telefoon niet normaal gebruiken. Maar dan zal ik dagelijks even kijken of er een bugfix voor is. Heeft het te maken met 29 februari?
Hoe bedoel je 29 februari? Dat is nog niet geweest!
Omdat een agenda item is, 1 van mijn facebookvrienden is op die datum jarig..vandaar…

HTC One M8
Huawei Ascend P6

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 23 februari 2016
  • 21:29

ik ben een beetje aan rond zoeken naar die fout en lijkt me eerder een bug in de software dan hardware of een fout in je toestel.

misschien om te proberen, krijg je error ook als je het netwerk uitzet of veranderd naar bijv automatisch/3g/4g of eerst handmatig naar je provider laat zoeken en die dan selecteerd en dan op 3g zet of andere mogelijkheden.

of clear de cache en data van de simtool.

of probeer eens een andere simkaart.

Bewerkt (23 februari 2016 21:32) | extra info toegevoegt

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren