Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

pkermego

pkermego

• Lid sinds 31 januari 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 31 januari 2016
  • 17:02

Hallo, 

vandaag heb ik mijn htc one m8 geprobeerd te unlocken, dit werkte tot zover ik heb teamwin geinstaleerd en nu blijft mijn htc hangen bij het htc logo… ook via fastboot kom ik hier niet uit. elke keer staat teamwin en start me telefoon niet verder op. 

iemand enige idee hoe ik dit kan verwijderen? 

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 1 februari 2016
  • 00:20

Door alleen de bootloader te unlocken en twrp te flashen krijg je normaal gesproken geen problemen met het opstarten, dan zul je waarschijnlijk zelf het systeem hebben verwijderd in twrp, of je hebt root geaccepteerd in twrp en daarmee je systeem vernield, de enigste oplossing is een backup van het systeem terug zetten als je die gemaakt hebt, heb je geen backup om terug te zetten dan zit er niets anders op dan ergens op internet een nandroid backup of stock/custom ROM zien te downloaden en die weer terug te zetten.

Bewerkt (1 februari 2016 00:24) | text aangepast
pkermego

pkermego

• Lid sinds 31 januari 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 1 februari 2016
  • 13:55

Door alleen de bootloader te unlocken en twrp te flashen krijg je normaal gesproken geen problemen met het opstarten, dan zul je waarschijnlijk zelf het systeem hebben verwijderd in twrp, of je hebt root geaccepteerd in twrp en daarmee je systeem vernield, de enigste oplossing is een backup van het systeem terug zetten als je die gemaakt hebt, heb je geen backup om terug te zetten dan zit er niets anders op dan ergens op internet een nandroid backup of stock/custom ROM zien te downloaden en die weer terug te zetten.

enige idee waar ik dit kan downloaden en hoe ik dit op mijn toestel kan zetten? als ik de telefoon aansluit op mijn laptop krijg ik de telefoon ook niet te zien, drivers staan geinstalleerd.

bedankt voor je reactie

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 1 februari 2016
  • 14:06

maar wat ik me afvraag waarom wilde je dan twrp recovery op je telefoon hebben om een custom rom te installeren of te rooten wat was de intentie dan?

misschien kan ik je daar mee verder helpen wat je uiteindelijk van plan was.

Bewerkt (1 februari 2016 14:08) | extra info toegevoegt

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren