Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

djduijs

djduijs

• Lid sinds 29 juni 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 4 januari 2016
  • 13:02

http://www.htc.com/us/support/htc-one-m8/news/

hier kan je dat vandaan halen, de cid weet ik niet. dit is de pagina van de unlocked versie. hier het complete overzicht

http://www.htc.com/us/support/rom-downloads.html

naar mijn mening locked hij hem dan ook weer volledig maar dat weet ik niet zeker, het is al een tijdje terug

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 4 januari 2016
  • 13:08

http://www.htc.com/us/support/htc-one-m8/news/ hier kan je dat vandaan halen, de cid weet ik niet. dit is de pagina van de unlocked versie. hier het complete overzicht http://www.htc.com/us/support/rom-downloads.html naar mijn mening locked hij hem dan ook weer volledig maar dat weet ik niet zeker, het is al een tijdje terug
hmmm dat is helaas de rom voor de unlocked en developer edition m8 en de rest is niet voor cid vodape17 alleen voor tmobile staat erbij.

en wat betreft het locken dat zul je toch eerst zelf moeten doen (fastboot oem lock), een RUU installer gaat dat niet voor je doen.

een RUU.zip precies hetzelfde eerst locken met fastboot oem lock daarna het toestel in RUU mode zetten met fastboot oem rebootRUU waarna je de ruu/firmware.zip kunt flashen.

Bewerkt (4 januari 2016 13:20)
andro_patje

andro_patje

• Lid sinds 20 december 2015
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 4 januari 2016
  • 20:37

hey andro_patje mooi dat het gelukt is, wat een gedoe hé. en mooi dat je de volgorde met linken hoe een htc one m8 met cid htc VODAPE17 terug te zetten naar stock rom die vraag is hier al vaker voorbij gekomen door androidworld gebruikers die daar mee worstelde. misschien is het ook handig om de titel aan te passen naar bijv Recovery issue htc one m8 cid VODAPE17 zo is het makkelijker voor anderen om deze post te vinden ;-) succes verder met je one m8.
Zal zo de titel even aanpassen. Overigens, met Hboot 3.19.000 blijf je de softwarestatus zien op official, terwijl je bij stock dat niet zag. Dit is niet weg te krijgen…! Van de week de M8 terug naar Vodafoon brengen, eens kijken of zij of HTC er iets over gaan mekkeren

ik heb niet alles van je topic gelezen en ik weet dat het al opgelost is maar heb je ook de officiële rom van HTC geprobeerd? ik kan me herinneren dat ik het zelfde probleem heb gehad met mijn HTC desire en HTC m7. nadat ik die officiële rom er overheen gooide was alles opgelost. misschien voor de volgende keer ? maar ben benieuw of je dat geprobeerd heb! dirk

Heb er zeker naar gezocht maar niet de juiste gevonden. Ééntje android.txt aangepast en daar VODAPE17 aan toegevoegd. Ging volgens mij op zicht goed, op wifi na. Wellicht had ik daarna de firmware die ik nu geinstalleerd heb eroverheen kunnen doen…..

Maar goed, positieve aan het niet beschikken over de RUU is dat ik het nu zelf ook een beetje kan

Bewerkt (4 januari 2016 20:46)

HTC M8

andro_patje

andro_patje

• Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 22 januari 2016
  • 23:58

Blijkbaar is alle moeite toch voor niets geweest. Dynafix geeft aan dat ze het scherm moeten vervangen om het simkaart probleem te kunnen fixen. ……………….. zucht

Kosten, €253 eurotjes.

Heb inmiddels een simkaart reader besteld voor nog geen tientje. Eens kijken of mij dat zelf gaat lukken met tutorials op YouTube. 

HTC M8

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 23 januari 2016
  • 00:08

voor dat geld heb je al bijna een nieuwe htc one m8.

zal me benieuwen of je de simkaart reader erin krijgt en werkend.

andro_patje

andro_patje

• Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 23 januari 2016
  • 10:30

voor dat geld heb je al bijna een nieuwe htc one m8. zal me benieuwen of je de simkaart reader erin krijgt en werkend.

Klopt  stond laatst ook hier op AW dat belcompany een actie heeft voor nieuwe m8 en weggaan voor €250.

Maar goed, dat wil ik hier niet meer in investeren aangezien het model al weer even mee gaat.

HTC M8

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren