Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Drwby

Drwby

• Lid sinds 16 november 2014
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 19 november 2015
  • 17:31

Mogelijk dat ik het probleem moet zoeken bij mijn provider (Tele2), maar wanneer iemand mij belt krijgt de beller al kort nadat de telefoon is overgegaan te horen dat ik niet bereikbaar ben.
Dat is zo kort dat ik nauwelijks de kans krijg om te reageren. Bekenden van mij weten dat ze dan nog een keer moeten bellen. Dan sta ik op scherp en gaat de verbinding gewoon plaats vinden. Moet ik iets in de HTC aanpassen of moet ik contact opnemen met Tele2.
Bij voorbaat dank voor de adviezen.
Ruud

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 19 november 2015
  • 18:02

zo'n probleem is moeilijk te achterhalen, ik weet wel dat er in het verleden een patch is geweest voor telefoon gerelateerde problemen en dat met name het bellen, zie ook hier een artikel erover, er staat ook bij hoe je dat eventueel kunt oplossen.

bij het gebruik van een dotviewcase of een screenprotector daar kunnen zulke problemen ook vandaan komen, probeer het eens eens zonder dotviewcase.

even de simkaart eruit halen en schoonmaken en even blazen in de simkaart tray.

verder zou je het toestel een poosje in safemode kunnen zetten zo draait het toestel zonder apps van derden zoals bijv gedownload van de playstore, het kan zijn dat zo'n app het probleem veroorzaakt, hier een filmpje hoe je dat moet doen, probeer als het toestel in safemode staat of je het probleem dan ook nog hebt, heb je het probleem dan niet dan ligt het aan een of andere app die je gedownload hebt.

werkt dit alles nog niet dan zou je even hier naar tele2 kunnen gaan en je internet even opnieuw instellen.

Bewerkt (19 november 2015 18:10) | extra info toegevoegt.
Drwby

Drwby

• Lid sinds 16 november 2014
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 19 november 2015
  • 20:44

Wel bedankt. Zonder dotview case geen probleem.
Gr.Ruud

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren