Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

iancapel7

iancapel7

• Lid sinds 11 september 2010
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 21 februari 2015
  • 10:48

Wie zou me kunnen helpen, ik heb sinds een week nu opeens full screen Ad van Google playstore ( zie hieronder screenshot) heb verschillende adblock, airpush detector gebruikt maar die kunnen niks vinden.

Heb een M8
Android 5.0.01
Softwarenummer 4.16.401.10

Alvast bedankt!

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6485
  • Reputatie 250
  • 21 februari 2015
  • 23:08

heb je toevallig onlangs nieuwe apps geinstaleerd dan kunnen één van die apps de oorzaak er van kunnen zijn dat jij die popup krijgt.

je zou je toestel een poosje in de veilige modus kunnen zetten daarmee worden alle apps van derden uitgeschakeld en draaid het toestel alleen op apps die standaard op je toestel staan zo kun je achterhalen of apps van derden de oorzaak er van zijn.

je toestel in veilige modus zetten doe je door de powerknop in te drukken totdat je ziet telefoon uitschakelen en druk en houd telefoon uitschakelen net zolang in tot dat je de optie opnieuw opstarten in veilige modus krijgt.

veilige modus uitschakelen doe je door je toestel opnieuw te rebooten.

succes.

Bewerkt (21 februari 2015 23:10)
iancapel7

iancapel7

• Lid sinds 11 september 2010
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 22 februari 2015
  • 12:10

Beste bedankt voor je reactie, veiligmodus heb ik helaas al geprobeerd zonder resultaat, heb zelfs een voor een apps verwijdert maar het blijft terug komen, minimaal 1x per dag, mijn laatste oplossing zou zijn terug naar fabrieksinstelling maar dacht misschien had iemand hier ervaring mee. Ik heb inderdaad het vermoeden dat het gepaard ging met het downloaden van een app, maar aangezien het nog niet weg is bij het verwijderen van de app, moet het elders zitten.

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6485
  • Reputatie 250
  • 22 februari 2015
  • 12:19

Mmm vreemd dan is een factory reset inderdaad de laatste optie.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren