Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 13 januari 2015
  • 16:47

Net de update lollipop binnen.

let op! deze update heb ik binnen gekregen door mijn toestel aan te passen naar USA CID BS_US001 & MID 0P6B12000

Bijlage:

Bewerkt (14 januari 2015 11:57)
Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 13 januari 2015
  • 17:28

En zie hier het resultaat

Bijlage:

Bewerkt (13 januari 2015 19:19)
flyerman

flyerman

• Lid sinds 15 januari 2011
  • Berichten 267
  • Reputatie 0
  • 13 januari 2015
  • 21:15

En de eerste indruk?

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 13 januari 2015
  • 21:33

flyerman
En de eerste indruk?
eerste indruk is goed systeem werkt en draait soepel en zonder problemen, wat me opgevallen is dat hij sneller oplaad dan kitkat wat normaal uren duurt.

conclusie ik ben zeer tevreden

flyerman

flyerman

• Lid sinds 15 januari 2011
  • Berichten 267
  • Reputatie 0
  • 13 januari 2015
  • 21:45

En ik vond het laden met KitKat al snel.

Ik ga het morgen eens om mijn gemak proberen. Even eerst even de stock recovery erop zetten.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 14 januari 2015
  • 11:53

voor degene die het interesant vinden nu het systeem een dag erop staat kom ik tot de conclusie dat art runtime toch wel een duidelijk verschil maakt t.o.v dalvik in positieve zin, alles draait lekker soepel zonder lag, pagina's laden ontzettend snel.

het enigste wat ik mis is dat de optie snel opstarten in instellingen/enegie weg is plus je kunt geen widgets meer toevoegen aan je lockscreen.

er zijn wel een aantal opties bijgekomen bij toegankelijkheid, kleuromkering/kleurcorrectie en bij geluid en meldingen kun je appart de boel instellen maar ik weet niet zeker of die optie bij kitkat ook al aanwezig was.

meteen maar een an tutu benchmark gemaakt.

tot nu toe geen enkel probleem ondervonden en ik vind het de moeite waard om te updaten naar lollipop, maar ja meningen verschillen

schenksander

schenksander

• Lid sinds 15 november 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 15 januari 2015
  • 11:22

En hoe heb je de MID veranderd? CID is niet zo moeilijk, maar voor MID is me nog niet echt duidelijk hoe dat werkt.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 15 januari 2015
  • 12:45

let op! werkt alleen op een htc one m8 en je toestel moet s-off zijn met een unlocked bootloader

voor degene die het onderste ook wil proberen als je dit nooit gedaan hebt of je bent niet zeker van je zaak begin er niet aan is mijn advies ik ben niet verandwoordelijk voor als er iets mis gaat en je blijft zitten met een dure onderzetter

voor de mid te veranderen kijk daarvoor even hier als je update usa wilt hebben zoals in deze post moet je de eerste hebben {AT&T, unlocked, developer MID}

je hoeft alleen maar even je telefoon aan te sluiten niet! in fastboot maar gewoon in het beginscherm.

zorg eerst dat je telefoon root access heeft en maak een aantekening van je huidige mid nummer voor als je ooit weer terug wilt, zet je toestel in fastboot en type in het cmd venster fastboot getvar all om te controleren welk mid je toestel nu heeft.

je type dan eerst adb shell en dan su er moet dan een # komen te staan.

vervolgens kopieer je de hele regel van de code en plak hem/enter en hij wordt veranderd.

vervolgens 2 maal exit

let wel op dat je de hele regel kopieerd van het begin tot eind

om te controleren of de mid veranderd is zet je de telefoon in fastboot mode en type in het cmd venster fastboot getvar all

let op! alleen de cid en mid veranderen werkt niet je moet! een ruu of zip flashen van het usa model

als alles oke is kun je hier de RUU installer downloaden.

run de RUU als admin!

als de ruu zijn werk gedaan heeft boot je toestel op log in op je wifi en check naar updates en instaleer de updates het is niet nodig om de bootloader extra te locken de updates werken ook met een unlocked bootloader.

met dank aan xda developers

succes

Bewerkt (15 januari 2015 13:16)
huismeester

huismeester

• Lid sinds 23 februari 2014
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 16 januari 2015
  • 15:01

Dit is toch veel simpeler wel even een backup van je rom makem
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2694917

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 16 januari 2015
  • 15:27

ja wist ik inmiddels al, alleen was die nog niet uit op het moment dat de developer edition uitrolde, ik dacht na twee dagen was android revolution hd wel te downloaden vanndaar.

wel mooi dat je het even vermeld een custom rom is natuurlijk minder werken zeker voor als je weer terug wilt naar nl.

volgens mij zijn er inmiddels al meer custom rommen met lollipop uit.

heb nog wel een vraagje zit erop de rom revolution hd ook toevallig Easy Mode op?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren