Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

marinesjeng

marinesjeng

• Lid sinds 01 oktober 2009
  • Berichten 216
  • Reputatie 20
  • 25 oktober 2014
  • 14:44

misschien kun je deze proberen

HTC One M8 - S-OFF - Super CID - OS: converted to GPE 6.0 H10

michvh

michvh

• Lid sinds 24 oktober 2014
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 25 oktober 2014
  • 14:58

Nee dat is x.xx.531.x voor de US, ik moet x.xx.114.x hebben.

BulletXL

BulletXL

• Lid sinds 20 november 2014
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 20 november 2014
  • 00:09

Carlos0_0
Je kan hem dan toch beter origineel maken met de stock htc software lijkt mij, niet met die tmobile zooi erbij.
Je heb zo ook sneller updates dan
Carlos0_0
Je kan hem dan toch beter origineel maken met de stock htc software lijkt mij, niet met die tmobile zooi erbij.
Je heb zo ook sneller updates dan
Hallo Carlos,

ik heb zelf mijn One M8 (ook CID T-MOB003) bootloader unlocked en geroot. Phone is tevens s-off gemaakt met sunshine. Nu wil ik stock HTC software erop zetten, maar kom er niet helemaal uit.
Ik kwam wel ergens een stock rom tegen maar die was geschikt voor andere CID geloof ik.
Weet jij een goede variant te vinden die ik erop zou kunnen zetten.

Mvg Emile

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 20 november 2014
  • 00:17

cid veranderen naar HTC__E11 = nl vervolgens ga even naar deze site hier en zet een nandroid backup terug.

of ga even naar deze site instructies staan op de site,

Bewerkt (20 november 2014 00:20)
BulletXL

BulletXL

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 20 november 2014
  • 00:50

gizmobinky
cid veranderen naar HTC__E11 = nl vervolgens ga even naar deze site hier en zet een nandroid backup terug.

of ga even naar deze site instructies staan op de site,

OK, CID zojuist gewijzigd en nu deze “3.28.401.9 - TWRP” versie gedownload. Deze moet ik dus op de telefoon gaan flashen straks als ik het goed begrijp. Doe ik dit door hem te pushen naar mijn telefoon en m daar uit te voeren of kan ik hem op mijn geheugenkaart zetten en hem via recovery inladen en flashen?

BulletXL

BulletXL

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 20 november 2014
  • 01:00

Moet ik een nandroid back up voor mijn CID hebben, of moet ik een Stock recovery downloaden van die site trouwens? Die stock recovery files zijn maar een paar MB's (ongeveer 15MB) terwijl die nandroid back ups anderhalve GB zijn.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 20 november 2014
  • 09:51

je moet altijd de juiste stock recovery bij de nandroid backup zoeken die twee moeten overeen komen doe je dat niet heb je kans dat je toestel de updates niet door kan voeren in een bootloop terecht komt enz…

en uiteraart moet de nadroid overeen komen met jou cid anders kun je geen updates doorvoeren.

en ja de backup is zo'n beetje 1.5 gb en de recovery 15 mb.

de twrp moet je flashen in fastboot door het comando fastboot flash recovery naam recovery.img vervolgens maak een backup in twrp van je huidige rom zo heb je wat achter de hand mocht er wat verkeerd gaan.

zoek de map twrp en plaats de nadroid backup in de map twrp/backups dan krijg je een nummer en daar moet je backup neerzetten let op! als de backup wordt aangeboden in zip of rar pak het dan even uit.

boot nu in twrp en selecteer restore en zet de backup terug die je terug wilt zetten, zie de backup niet dan heb je hem of verkeerd uitgepakt of in de verkeerde map gezet.

als alles goed is boot je htc weer op tot aan het beginscherm maar log nergens op in behalve je wifi en acepteer geen updates of andere dingen als alles oke is en je bent tevreden boot dan in fastboot en flash de stock recovery die bij jou nandroid backup hoort door weer het comando fastboot flash recovery naam recovery.img in te geven.

nu is je one m8 helemaal stock met de nieuwe cid.

check meteen of je updates hebt en voer ze door als hij blijft hangen in het recovery scherm heb je niet de juiste stock recovery voor jou nandroid geflashen flash dan eerst de juiste.

omdat jou toestel s-off is hoef je de booloader niet extra te locken updates kunnen nu zonder problemen doorgevoerd worden met een unlocked bootloader.

of nog beter laat hem altijd s-off staan heb je alleen maar profijt van in de toekomst

Bewerkt (20 november 2014 11:57)
BulletXL

BulletXL

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 20 november 2014
  • 10:33

Thnx, alles gedaan en ook bootloader en rooten ongedaan gemaakt dus hij staat weer lekker standaard maar dan zonder t t-mobile boot scherm. (zoals k m ook gekocht had bij de launch, maar door n reparatie van dynafix kreeg k m met allemaal t mobile meuk terug. Thnx allemaal!

karel1980

karel1980

• Lid sinds 05 april 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 4 juni 2015
  • 15:17

Hoi,

Is het je nog gelukt om een nandroid oid te krijgen van de TMOB-003 rom?

Ik wil graag terug naar de stock versie, en je zou me erg kunnen helpen hiermee.

gr
Karel

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 4 juni 2015
  • 19:25

Hoi, Is het je nog gelukt om een nandroid oid te krijgen van de TMOB-003 rom? Ik wil graag terug naar de stock versie, en je zou me erg kunnen helpen hiermee. gr Karel
als hij hier niet tussen staat dan wordt het moeilijk.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren