Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

ThomasHeinen

ThomasHeinen

• Lid sinds 10 januari 2011
  • Berichten 188
  • Reputatie 0
  • 29 september 2014
  • 19:33

De laatste weken/maanden is mijn M8 bijzonder traag. Als ik een Snapchat wil openen (mochten jullie daar bekend mee zijn), druk ik op de snap, maar de foto komt pas vier seconden later in beeld, zo erg is die vertraging. Ook WhatsApp dat vastloopt, andere apps, het is allemaal niet om vrolijk van te worden.

Ik heb geprobeerd om hem terug te zetten naar fabrieksinstellingen, Clean Master geïnstalleerd, maar het heeft allemaal niet gewerkt.

Iemand misschien een tip? Ik lees voor de rest ook nergens dat anderen hier last van hebben

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 30 september 2014
  • 12:13

is mij niet bekent met een one m8 je zou kunnen proberen wat in deze post staat.

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 1 oktober 2014
  • 09:10

Het komt denk ik eerder door een app denk ik dan de M8 zelf, je heb geen root of dergelijke custom roms draaien ?.
Probeer inderdaad eens de tip die hier boven staat, als het op houd verwijderd eens alle apps die je installeert.

En dan gewoon 1 voor 1 die apps proberen even herstarten soms kijken wanneer probleem komt.
En uiteraard even de software updaten naar de laatste versie mocht je dat nog niet gedaan hebben.

jongdbg

jongdbg

• Lid sinds 10 oktober 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 10 oktober 2014
  • 20:18

Ik heb mijn One M8 nog geen 2 maanden en ervaar hetzelfde probleem; traag! Vooral de volgende ochtend reageert hij extreem traag.
Als ik dan ook gebeld wordt, blijft het scherm nog zeker 10 seconden zwart. Het gesprek is dan al gemist en dan ineens wordt het scherm dan toch wakker en kan ik iets doen, maar met enorme vertragingen.

Ik sluit regelmatig alle openstaande apps, maar dat helpt niet.
Momenteel start ik 'm elke ochtend maar gewoon opnieuw op en dan gaat het de rest van de dag goed, tot ca. het einde van de middag.

Geen bijzondere extra applicaties geïnstalleerd.

Meer mensen last van??

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 10 oktober 2014
  • 20:36

ook al is er maar één app die niet standaard op je one m8 staat kan de boel al vertragen of andere problemen veroorzaken.

zet hem gewoon een poosje in safemode of een factory reset wil ook nog wel eens helpen na de reset natuurlijk niet alle apps terug zetten anders weet je nog niet of een niet standaard app de boel vertraagt of voor andere problemen zorgt.

anders contact opnemen met htc of waar je hem gekocht hebt.

ps er zit wel een update aan te komen voor de m8 misschien is daarmee het probleem opgelost.

zie hier!voor update android 4.4.4 m8

Bewerkt (10 oktober 2014 20:42)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren