Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• OnePlus Nord N100

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

omie54

omie54

• Lid sinds 09 februari 2011
  • Berichten 28
  • Reputatie 0
  • 4 juli 2014
  • 09:17

AVG geeft aan dat ik een bedreiging op mijn telefoon heb, de app PUSH client. Kan door AVG niet verwijderd worden. Hoe kan ik deze app wel verwijderen? En wat voor probleem veroorzaakt deze app?? groetjes Marlis

redbulletnl

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2982
  • Reputatie 60
  • 4 juli 2014
  • 09:58

Bedoel je AVG verwijderen? Dit lijkt mij een goede optie
Beste virusscanner zit precies op je nek, in combinatie met je ogen en je hersenen zal je zo de meeste rare apps spotten.
Bij het installeren moet je naar de permissies kijken. Bijv waarvoor zou een wallpaper app moeten kunnen bellen of smse?
Of een rekenmachine je contactpersonen en je accounts moeten kunnen ophalen?

Ik verwacht haast dat push client een systeem app is of heb je deze zelf gedownload?

omie54

omie54

• Berichten 28
  • Reputatie 0
  • 4 juli 2014
  • 11:19

Tot nu ben ik heel tevreden met avg, dit is de eerste keer dat ik een “code rood” krijg van avg. Dus eigenlijk wil ik avg houden. Kunt u mij een reden noemen waarom niet avg en wat ipv avg??
En de app push client heb ik niet gedownload, die dook gisteren op in de waarschuwing van avg. Het lijkt dat die iets te maken heeft gehad/iets deed met 9292.ov, want die app stond niet meer met de naam 9292 vermeld maar met het groene android ??? mannetje.Ik heb uit voorzorg 9292 ov verwijdert, maar krijg nog steeds de waarschuwing over push client. Push client kan ik niet vinden onder mijn apps. Moet ik ergens anders zoeken en kan ik die dan gewoon verwijderen? Ik heb hier totaaaaaal geen verstand van, dus alle hulp is welkom. Ben wel nieuwsgierig hoe het werkt en wil het graag begrijpen!!!
Nog een vraag:
U zegt: Bij het installeren moet je naar de permissies kijken. Bijv waarvoor zou een wallpaper app moeten kunnen bellen of smse?
Of een rekenmachine je contactpersonen en je accounts moeten kunnen ophalen?
Doen dat niet alle apps?? Ik kan toch niet een app downloaden zonder alle die toevoegingen waar ik niet blij mee ben? Zijn er apps voor bv. wallpapers of rekenmachine, die dat niet doen?
Zou blij met een uitleg, please please
groetjes Marlis

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 4 juli 2014
  • 12:13

kun je hem ook niet verwijderen in instellingen/apps/alle applicaties?
als je een notificatie van de betrefende app krijgt er op klikken en vasthouden totdat je de optie krijgt om hem je verwijderen.
op je kunt een appje gebruiken zoals AirPush Detector of AdWareen opsporen waar hij op je htc one m8 staat en uninstallen, zo zijn er nog wel meer van die appjes.
valt hij helemaal niet te verwijderen is een factory reset een oplossing zoals bij agv voorgesteld wordt How can I remove android/airpush?.

kan natuurlijk ook een systeem app zijn en wordt gezien als bedreiging door agv.

bij mij is het iig een systeemapp zoals redbullelnl al zij.

Bewerkt (4 juli 2014 12:45)
omie54

omie54

• Berichten 28
  • Reputatie 0
  • 4 juli 2014
  • 15:56

Gewoon verwijderen durf ik niet omdat ik niet weet wat dat met mijn telefoon doet. Ben bang dat het bij de telefooninstellingen hoort, vraag mij alleen af wat die app doet??
groetjes MArlis

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 4 juli 2014
  • 16:29

omie54
Gewoon verwijderen durf ik niet omdat ik niet weet wat dat met mijn telefoon doet. Ben bang dat het bij de telefooninstellingen hoort, vraag mij alleen af wat die app doet??
groetjes MArlis
als het onderdeel van het standaard systeem uitmaakt kun je hem toch niet verijderen als je toestel compleet standaard is.

push client wordt gebruikt bij email, het binnen halen van berichten je kunt hem bijv op push zetten zorda er een mail is heb je hem meteen, de naam zegt het al push.
als je het niet vertouwt instaleer even een andere virus scanner bijv avasten kijk of die hem wel ziet als gevaar.

verder kun je toch niet veel vernaggelen met een standaard toestel

Bewerkt (4 juli 2014 16:40)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren