Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

fightinwindmills

fightinwindmills

• Lid sinds 25 september 2010
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 22 juni 2014
  • 14:08

Hallo allemaal,

Ik heb sinds een week de M8 en vind het een mooi toestel. Alleen de LED notificaties krijg ik niet op gang.

Ik weet dat het lampje het wel doet, want tijdens het opladen brandt hij wel. Eerst oranje en later groen.

In Instellingen>Scherm en Slepen>Waarschuwingslampje heb ik alles aangevinkt staan. Maar als er een bericht binnenkomt, een alarm krijg of ik een gemiste oproep heb, gebeurt er niets…

Ik heb het vermoeden dat ik een instelling over het hoofd zie. Ik heb het probleem gegoogeld, maar de enige mogelijke oplossing die ik tegenkom, komt niet overeen met de instellingen zoals ik ze heb in Android 4.4.2, wellicht een andere versie?

Gilles_Bonne

Gilles_Bonne

• Lid sinds 17 december 2012
  • Berichten 382
  • Reputatie 0
  • 22 juni 2014
  • 17:53

Installeer de applicatie LightFlow eens, hier kunt u sowieso meer instellingen mee doen. Ook kunt u hiermee test notificaties sturen.

fightinwindmills

fightinwindmills

• Lid sinds 25 september 2010
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 22 juni 2014
  • 19:59

Dank voor de tip, maar dat heb ik al eens gedaan. Heeft niets gedaan.

Overigens heb ik nog wat verder gezocht, en kan eigenlijk alleen maar tot de veronderstelling komen dat er een fabricage fout is in een serie van dit model. Het zou ook een conflict kunnen zijn met een app. Het komt in elk geval vaker voor, maar er lijkt vooralsnog geen oplossing voor…

Gilles_Bonne

Gilles_Bonne

• Lid sinds 17 december 2012
  • Berichten 382
  • Reputatie 0
  • 23 juni 2014
  • 09:25

Misschien een factory reset doen. Dan weet je zeker of het aan een conflicterende app ligt. Een hardware fout lijkt me niet, omdat het lampje bij het opladen wel brand.

djmarkd

djmarkd

• Lid sinds 29 augustus 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 30 augustus 2014
  • 00:01

Deze instellingen, hebben niks te maken met het zogenoemde led lampje aan de voorkant van de telefoon !! Maar heeft te maken met de flitslamp aan de achterkant van de telefoon…. Ik snap dat dit nogal verwarrend is, aangezien de oudere HTC telefoons vaak een oplichtende trackball hadden in t midden…. Maar deze instellingen zorgen ervoor dat bij een bepaalde notificatie de flitser een aantal keren aan en uit gaat. Probeer t maar eens wanneer hij in in donkere omgeving of in je broekzak zit.. Persoonlijk vind ik t waardeloos, want wanneer je veel appjes binnenkrijgt, gaat de batterij niet alleen sneller leeg, in je broekzak kan hij ook behoorlijk warm worden…..

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 30 augustus 2014
  • 13:52

htc heeft android 4.4.3 vrij gegeven en iemand bij wie die het lampje niet deed deed die het na de update wel.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren