Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

JoostA

JoostA

• Lid sinds 16 mei 2014
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 16 mei 2014
  • 22:04

Hallo allemaal!

Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van een HTC M8, super telefoon ben helemaal in mn nopjes.

Maar heb een probleem, mijn pc herkent de telefoon niet. Ik heb van alles geprobeerd:
- HTC Sync Manager gedownload = geen resultaat
- Via apparaatbeheer software geprobeerd bij te werken = geen resultaat
- bestaande ‘drivers’ via apparaatbeheer verwijderd en pc opnieuw gestart met telefoon aangesloten op usb = geen resultaat
- USB foutopsporing via opties voor ontwikkelaars aan en uit alle opties = geen resultaat
- met MoboRobo = geen resultaat

Ik begin de moed op te gevenen ik heb me suf gegoogled en geyoutubed maar ben echt niets tegengekomen!

Ik hoop er via deze manier wel achter te komen!!! Ik hoor het graag!

Bijlage:

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6275
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 17 mei 2014
  • 12:41

Verplaatst naar HTC One M8-forum

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 17 mei 2014
  • 13:21

welke windows draai je 8 /8.1 of 7? omdat ik verleden week ook iemand geholpen heb met hetzelfde probleem maar dan met een htc one m7.
het probleem had toen te maken met de volgorde van drivers instaleren en de telefoon aansluiten daar ging het toen mis.
in developer opties heb je usb-foutopsproring ook daadwerkelijk aangevinkt plus neplocaties.
je zou even de tool Minimal ADB and Fastbootkunnen instaleren vervolgens de tool openen en in het venster intikken {adb devices} enter, als er een nummer terug komt dan wordt je telefoon ook gezien.
let wel op dat je geen prompts overslaat op je toestel of computer.
het duurt somms even voordat je telefoon tevoorschijn komt hou daar rekening mee.

het beste is alles verwijderen ook de drivers dan opnieuw htc sync manager instaleren computer rebooten.
op de telefoon opties voor ontwikkelaars aanzetten en usb foutopsporing plus neplocaties aanvinken telefoon aansluiten en wachten totdat de drivers geinstaleerd zijn open nu htc syncmanager en wacht totdat je telefoon gezien wordt zo niet de usb verwijderen even wachten en opnieuw aansluiten.

succes.

Bewerkt (17 mei 2014 13:33)
JoostA

JoostA

• Lid sinds 16 mei 2014
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 17 mei 2014
  • 17:10

Dankje voor de reactie,ik probeer het vanavond en koppel het meteen terug met jou!

Ik heb trouwens Windows 7

Bewerkt (17 mei 2014 17:11)
JoostA

JoostA

• Lid sinds 16 mei 2014
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 17 mei 2014
  • 18:47

Nou ik heb het zojuist geprobeerd, heb alle stappen gevolgd die jij mij had aanbevolen heb nog steeds geen resultaat!

Ook heb ik de tool gebruikt die jij aanraadde en dit is ook niet gelukt, telefoon wordt niet herkend door deze tool.

Met mijn Iphone lukt het wel gewoon, dus ik denk niet dat het aan mijn usb poort ligt van de pc…

Zie de bijlage voor het resultaat bij de tool.

Ik begint te denken dat mijn toestel stuk is? Alhoewel mij dit sterk lijkt, aangezien het een nieuw ding is???

Zijn er nog andere opties??

Bijlage:

JoostA

JoostA

• Lid sinds 16 mei 2014
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 17 mei 2014
  • 19:39

Ik ben er achter gekomen dat het aan mijn pc ligt.. bij een vriend thuis is het wel gelukt de drivers te installeren zonder HTC sync zelfs.

Hoe komt dit ?

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 17 mei 2014
  • 19:56

waarschijnlijk toen je htc sync manager geinstaleerd en opgestart hebt met een aangesloten htc one dan gaat het wel eens fout dat gebeurd mij ook nog wel eens als ik een custom rom geinstaleerd heb.

ik snap er zelf soms ook niets meer van hoe het kan dat mijn telefoon soms niet gezien wordt mag niet gebeuren vind ik software fout van htc denk ik:/.
iphone en itunes heeft hier geen last van tenminste van de iphone's die ik in het verleden gehad heb niet.

wat je nog wel kunt proberen is een andere usb kabel of usb poort.

JoostA

JoostA

• Lid sinds 16 mei 2014
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 17 mei 2014
  • 22:04

Haha zelfs dat heb ik geprobeerd. Echt frustrerend !!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren