Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• OnePlus Nord N100

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

omie54

omie54

• Lid sinds 09 februari 2011
  • Berichten 28
  • Reputatie 0
  • 10 mei 2014
  • 12:19

Ik heb een nieuw toestel gekocht en nu blijkt het een Engels toestel te zijn, die ik niet kan instellen op taal NL. Dat word dus ruilen. Hoe kan ik zeker zijn dat ik niet het zelfde toestel terug krijg en er aan gesleuteld is en wat zouden die gevolgen ervan kunnen zijn,ook al neemt het bedrijf alle garanties voor het toestel? Heeft het gevolgen voor updates? groetjes MArlis

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 10 mei 2014
  • 14:16

Waar heb je hem dan gekocht ik zou sowieso al niet eens in een buitenlandse shop kopen, hoe leuk de prijs ook is.
Ik koop het liever in Nederlandse bekende webshops of gewoon winkel, ik vind internet kopen helemaal niet erg maar sommige dingen zou ik nooit doen.

omie54

omie54

• Berichten 28
  • Reputatie 0
  • 10 mei 2014
  • 16:05

Wel in nederlandse winkel, zou graag mijn vraag beantwoord hebben, zodat ik maandag mijn vragen aan die winkel goed onderbouwen kan.
groetjes MArlis

F-energy

F-energy

• Lid sinds 17 maart 2010
  • Berichten 223
  • Reputatie 0
  • 10 mei 2014
  • 19:32

Wat zijn precies je vragen? Want het toestel dat je nu uit de winkel hebt is wel aan gesleuteld? Welke winkel heb jij je m8 gekocht dan?

omie54

omie54

• Berichten 28
  • Reputatie 0
  • 10 mei 2014
  • 20:10

Er is (nog) niet aan gesleuteld. Maar als dat wel gedaan word, wat voor kwaad kan dat. Wat voor problemen kan dat over een tijdje opleveren? Ik wil het toestel ruilen voor een NL toestel, maar ben bang dat ik het zelfde toestel terug krijg nadat
iemand" er een NL toestel van heeft gemaakt, dus aan gesleuteld heeft.

F-energy

F-energy

• Lid sinds 17 maart 2010
  • Berichten 223
  • Reputatie 0
  • 12 mei 2014
  • 15:44

Je kan het imei nr checken, dat blijft voor zover ik weet hetzelfde of er nou aan gesleuteld wordt of niet, tenzij ze het hele moederbord vervangen. Settings > about > Phone identity Dus als je een nieuw imei nr hebt gekregen, kun je er van uit gaan dat je een andere telefoon hebt gekregen en niet dezelfde.

Bewerkt (12 mei 2014 15:46)
Audience61

Audience61

• Lid sinds 28 mei 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 28 mei 2014
  • 16:49

Ik heb hetzelfde probleem. Deze week toestel gekocht via internet (nederlandse site, vestiging in Den Bosch) bij Topprice24
Ook hierop geen nederlandse taal. Enig idee of deze kan worden toegevoegd? Heb wel eens gehoord dat dit via een ROM kan, maar heb daar verder geen verstand van.
Graag reactie!

omie54

omie54

• Berichten 28
  • Reputatie 0
  • 29 mei 2014
  • 08:35

Je kan HTC bellen 070 7703886, die controleren aan hand van jou imei nr of het inderdaad een Engels toestel is. Als je dat houd, zit je altijd met de Engelse updates, dus niet op het zelfde moment als in NL. Er kunnen ook kleine problemen ontstaan tussen Engelse updates en jou NL simkaart. Het bedrijf, waar ik mijn telefoon heb gekocht, heeft mijn toestel vervangen voor een NL toestel (geschikt voor de Benelux-markt). Zonder kosten overigens.
Verder heb ik begrepen, dat je aan de telefoon kan sleutelen, maar dan kan je ook tegen kleine problemen aan lopen en je hebt geen recht meer op garantie.
Daarvoor vond ik het toestel te duur.
Ik hoop dat ik jou een beetje geholpen met mijn antwoord
groetjes MArlis

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren