Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

pavibo

pavibo

• Lid sinds 31 augustus 2010
  • Berichten 85
  • Reputatie 0
  • 10 mei 2014
  • 09:32

Sinds gisteren heb ik last van dat mijn internet constant weg valt.. Enig idee waar dit aan kan liggen..? Wifi geen last van dat werkt gewoon.. One m8 al sinds de lanceringsdag dus eerste batch..

#help.

AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 10 mei 2014
  • 13:52

Kan het zijn dat je provider gewoon storing heeft?
Als je het toestel al sinds de lanceringsdag hebt heb hem je al een aantal weken dus. Als je nu merkt dat je internet wegvalt, wat is er gewijzigd dan in de tussentijd? Als jij niks met je toestel hebt gedaan in de tussentijd dan heeft je provider gewoon een storing

Samsung Galaxy S8+

Sokke

Sokke

• Lid sinds 11 mei 2014
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 11 mei 2014
  • 09:52

Ik heb exact hetzelfde probleem! Volgens de provider is er inderdaad storing op het 4g netwerk, maar dit duurt nu wel erg lang. Het advies was om de telefoon in te stellen op 3g, maar dat werkt ook niet. Is het probleem bij jou al opgelost?

Groeten, Henk

Ronald_V

Ronald_V

• Lid sinds 12 mei 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 12 mei 2014
  • 00:25

Hier hetzelfde probleem. Sinds afgelopen zaterdag geen mobiele data meer op mijn m8. KPN al gebeld maar die komen ook niet verder dan telefoon aan/uit en simkaart eruit/erin. Wifi doet het perfect maar bij mobiele data zie je kort het H symbool, dan in een flits 3g en dan niets meer.

Sokke

Sokke

• Lid sinds 11 mei 2014
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 12 mei 2014
  • 08:19

Ik heb de telefoon ook nog terug gezet naar fabrieksinstellingen maar dat helpt ook niet en zaterdag in de KPN winkel ook nog een nieuwe simkaart gekregen, denk toch dat er een fout in het toestel zit .

Bewerkt (12 mei 2014 08:31)
Bouwmanager

Bouwmanager

• Lid sinds 12 mei 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 12 mei 2014
  • 10:27

Hier weer iemand met exact hetzelfde probleem. Ik ontdekte het zondagmorgen. Ook nog niet veel wijzer geworden en nog niet opgelost.

mozef

mozef

• Lid sinds 12 mei 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 12 mei 2014
  • 16:58

Exact hetzelfde probleem als die van jullie.Weet iemand of er al een oplossing voor is gevonden? (bewerkt : KPN geeft aan storing te hebben bij aantal nummers…)

Bewerkt (12 mei 2014 17:47) | nieuwe info
Sokke

Sokke

• Lid sinds 11 mei 2014
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 12 mei 2014
  • 17:55

Ik heb net een chat gesprek gehad op de site van HTC en daar kennen ze het probleem niet, ze zeggen dat ik de telefoon moet aanbieden ter reparatie. Misschien als meer mensen een chat gesprek doen, doen ze misschien wel iets

Bewerkt (12 mei 2014 17:57)
Sokke

Sokke

• Lid sinds 11 mei 2014
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 12 mei 2014
  • 18:09

Ik heb net met KPN gebeld en zij zeggen inderdaad zoals Mozef ook al schrijft, dat ze bepaalde telefoonnummers niet op internet kunnen krijgen. Er wordt gewerkt aan het probleem, maar er wordt nog geduld gevraagd.

Ronald_V

Ronald_V

• Lid sinds 12 mei 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 12 mei 2014
  • 18:33

Inderdaad KPN probleem dat zaterdag ontstaan is. Omdat bij KPN de mensen die hun storingsmelding site onderhouden in het weekend niet werken is het toen niet vermeld. En volgens KPN vond men het beter om maandag eerst de meldingen van klanten af te wachten in plaats van het maandag zelf wel als storing op de site te zetten. Dan zouden ze de melding wel eens aan moeten passen en dat is ook zo lastig. Dus beter melden dat men geen storing heeft en de klanten zelf laten zoeken in hun telefoon en instellingen.. Vanmorgen wist de KPN helpdesk te melden dat men wel degelijk een storing had en vanmiddag werd na wederom bellen verteld dat het netwerk weer langzaam opgestart zou worden. Verwachting is dat morgen overdag alles weer werkt. Sterk staaltje slechte communicatie naar de klant.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren