Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

blup

blup

• Lid sinds 01 november 2013
  • Berichten 48
  • Reputatie 0
  • 7 november 2014
  • 15:16

Ik zal het spits maar afbijten in het Nexus 9 topic:

Per abuis heb ik na het downloaden van Battery Notifier BT aangevinkt om deze app nooit toe te laten tot de notificaties. Beetje dom, geef ik toe, maar mijn bedoeling was om de batterij melding niet te zien op mijn lockscreen. Uiteraard wilde ik ‘m wèl zien in de notificatiebalk, maar zo werkte het blijkbaar niet. Of allebei, of helemaal niet.

Helaas krijg ik nu met geen mogelijkheid het batterij icoontje meer te zien. Ook al heb ik de app verwijderd en opnieuw gedownload. Heel even is het icoontje dan te zien, maar na een paar tellen slaat Lollipop ’m weer knock-out en verdwijnt hij uit de notificatiebalk. Ook al haal ik het vinkje weg bij Blokkeren, bij de app- meldingen.

Hoe/waar kan ik instellen dat deze app weer zichtbaar wordt in de notificatiebalk (en dus ook op het lockscreen)?

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 7 november 2014
  • 20:57

ga even naar instellingen/apps zoek de app en selecteer gegevens wissen of cache wissen start je toestel opnieuw en kijk of het probleem is opgelost zo niet dan zal het er wel mee te maken hebben dat de app nog niet met android 5 kan draaien of geupdate is, kijk even in de playstore of hij wel op lolipop kan draaien.

blup

blup

• Lid sinds 01 november 2013
  • Berichten 48
  • Reputatie 0
  • 8 november 2014
  • 11:56

Thanks! Het wissen van de gegevens deed het hem. Het vreemde is dat gisteren die optie “blank”bleef, maar vandaag lukte het wel.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren