Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

JanWillem

JanWillem

• Lid sinds 01 oktober 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 1 oktober 2010
  • 06:03

Heren en dames,

Gisteravond heb ik de telefoon van mijn vader uitgeprobeerd (Blackberry Bold). Ik heb mijn sim kaart daar ingedrukt en gekeken of het uberhaupt zou werken, dat deed het.

Naderhand natuurlijk weer er uit gehaald en in mijn eigen magic gestopt. Tot mijn grote verbazing zegt hij sindsdien in het hoofdscherm: "geen sim kaart.

Heeft iemand een idee om de sim kaart weer te starten, zodat ik weer kan bellen, smsen, internetten etc.

Mijn dank is groot.

vr. gr. JW

Bewerkt (1 oktober 2010 06:03)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 1 oktober 2010
  • 07:10

Sommige toestellen kunnen detecteren wanneer een sim wordt vervangen en kunnen dit blokkeren. Misschien ziet je magic dat de sim eruit is geweest en moet je hem ergens in een menuutje weer activeren/aanroepen ?

Wat ook nog kan zijn…ik ken de magic niet helaas….is als de sim er een beetje lastig uit gaat dat je tijdens je sim-wissel-aktie misschien iets stuk hebt gemaakt waardoor de sim nu niet meer goed contact maakt (het lijkt me vergezocht…maar je weet nooit)

Probeer anders eens een andere sim (wellicht die even van de blackberry) en kijk eens of je toestel hem dan wel ziet ?

Bewerkt (1 oktober 2010 07:10)

Samsung Galaxy S8+

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren