Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

ikeman

ikeman

• Lid sinds 18 mei 2010
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 19 mei 2010
  • 00:37

hallo,
Ik ben een redelijk noob hiermee,
Het is me wel gelukt om mijn 32a magic van 1.5 te upgraden naar 2.1 vanwege de makkelijke handleiding op Upgrade / Root Uw Proximus HTC Magic en daar de zelfde stappen te volgen. Alleen nu ik op zoek ben naar de Sense UI kan ik geen goeie links vinden. Ik vind de links van xda-developers nogal ingewikkeld dus weet niet zo goed welke ik nu moet downloaden.
Het is al 1x misgegaan omdat ik de software voor een g1 had geinstalleerd, daarna werkte de backup ook niet meer of wist niet precies de stappen die ik dan moest volgen en heb toen 2.1 opnieuw geinstalleerd.
Dus wie heeft er een directe link naar de sense UI voor mijn magic 32A?
spl 1.33.2005
radio 3.22.20.17

Bewerkt (22 april 2013 12:23)
wolleges

wolleges

• Lid sinds 23 augustus 2009
  • Berichten 121
  • Reputatie 0
  • 19 mei 2010
  • 10:20

hey

heb zelf ook enkele dagen geleden mn 32A magic geroot en een andere ROM op gegooid

ik heb dezelfde tutorial gebruikt, maar dan eerst met de de ROM's van deze site: How To root HTC magic Verkocht door Proximus + All inhoudelijk is de tutorial vollédig hetzelfde (enkel een paar zinnetjes die veranderd zijn)

ik heb eerst de hero sense rom erop gegooid, dat zag er mooi uit, maar draaide niet schitterend, heb er vervolgens 2.1 op gegooid en werkt véél beter, ik zou dus die hero rom niet aanraden, maar je kunt altijd eens proberen

ikeman

ikeman

• Lid sinds 18 mei 2010
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 19 mei 2010
  • 10:45

he,
gister avond was het nog gelukt om te updaten.
Heb nu alleen een versie waarbij wifi het niet doet. Heb wel een versie gevonden en geprobeerd te installeren van Collection of ROMS compatible with TW HTC branded Magic (PVT32A) - xda-developers maar als ik deze installeer dan zegt hij installation aborted.
zou dit door het recovery file kunnen komen want die heb ik niet meer aangepast sinds de update van 1.5 naar 1.6?
waarom zou het anders niet willen lukken?

wolleges

wolleges

• Berichten 121
  • Reputatie 0
  • 19 mei 2010
  • 11:26

in de eerste post van je link staat er vermeld:

Be sure to use them for ONLY TEST purposes.

het is dus hoogstwaarschijnlijk zo dat die ROM nog niet helemaal op punt staat/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />

ikeman

ikeman

• Lid sinds 18 mei 2010
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 21 mei 2010
  • 00:27

wolleges;21138
hey

heb zelf ook enkele dagen geleden mn 32A magic geroot en een andere ROM op gegooid

ik heb dezelfde tutorial gebruikt, maar dan eerst met de de ROM's van deze site: How To root HTC magic Verkocht door Proximus + All inhoudelijk is de tutorial vollédig hetzelfde (enkel een paar zinnetjes die veranderd zijn)

ik heb eerst de hero sense rom erop gegooid, dat zag er mooi uit, maar draaide niet schitterend, heb er vervolgens 2.1 op gegooid en werkt véél beter, ik zou dus die hero rom niet aanraden, maar je kunt altijd eens proberen/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />

dat is idd een fijne site, ben nu toch maar weer over op 2.1 omdat ik geen fijne versie vond met werkende wifi.
Maar bij die 2.1 versie van die site vind hij geen telefoon nr's op mijn sim/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/sad.png" />.
verder zoeken naar een andere versie dus.

Bewerkt (22 april 2013 12:24)
wolleges

wolleges

• Berichten 121
  • Reputatie 0
  • 21 mei 2010
  • 10:28

bedoel je dat je de functie niet vindt of dat ie geen tel.nr's vindt wanneer je probeert te importeren vanaf je sim-kaart?

ik vind de functie alleszins wel, maar er staan geen contacten op mn sim dus kan ik t niet uitproberen

moest je de functie niet weten zijn: contactenlijst openen > menu > importeren/exporteren

ikeman

ikeman

• Lid sinds 18 mei 2010
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 21 mei 2010
  • 13:46

wolleges;21336
bedoel je dat je de functie niet vindt of dat ie geen tel.nr's vindt wanneer je probeert te importeren vanaf je sim-kaart?

ik vind de functie alleszins wel, maar er staan geen contacten op mn sim dus kan ik t niet uitproberen

moest je de functie niet weten zijn: contactenlijst openen > menu > importeren/exporteren/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />

Ik weet de functie wel te vinden maar hij zegt dat er geen contacten op de sim staan, wat wel zo is.

kun je op een magic ook dream32a software installeren?

ikeman

ikeman

• Lid sinds 18 mei 2010
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 21 mei 2010
  • 18:54

ik heb nog geprobeerd de CyanogenMod-5 v5.0.7 - Test5, Release 5.0.7.t5 geinstalleerd maar tijdens het rebooten bleef hij hangen bij het proximus logo en kwam niet verder, heel raar.
Zou dat kunnen komen door de radio versie?
weet iemand een cyanogen mod die sowieso zou werken op mijn mt3g

wolleges

wolleges

• Berichten 121
  • Reputatie 0
  • 21 mei 2010
  • 19:28

de reboot tijd na het flashen van rom's kan sterk verschillen; hoe lang heb je gewacht vooraleer je een hard reset deed? mss was ie gwn nog niet klaar met booten?

zelf heb ik geen ervaring met cyanogen mods, mn 2.1 draait nu prima dus daar houd ik t bij

petrolesport

petrolesport

• Lid sinds 08 juni 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 8 juni 2010
  • 00:18

Ben nieuw op dit forum en al een tijdje op zoek naar een android 2 voor mijn HTC Magic. Mag ik vragen waar je 2.1 gevonden hebt ipv de 1.6 waarvan sprake in de handleiding? Alvast bedankt.

ikeman;21114
hallo,
Ik ben een redelijk noob hiermee,
Het is me wel gelukt om mijn 32a magic van 1.5 te upgraden naar 2.1 vanwege de makkelijke handleiding op Upgrade / Root Uw Proximus HTC Magic en daar de zelfde stappen te volgen. Alleen nu ik op zoek ben naar de Sense UI kan ik geen goeie links vinden. Ik vind de links van xda-developers nogal ingewikkeld dus weet niet zo goed welke ik nu moet downloaden.
Het is al 1x misgegaan omdat ik de software voor een g1 had geinstalleerd, daarna werkte de backup ook niet meer of wist niet precies de stappen die ik dan moest volgen en heb toen 2.1 opnieuw geinstalleerd.
Dus wie heeft er een directe link naar de sense UI voor mijn magic 32A?
spl 1.33.2005
radio 3.22.20.17

Bewerkt (22 april 2013 12:25)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren