Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

refuge

refuge

• Lid sinds 13 december 2009
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 16 januari 2010
  • 17:48

Dirk JAn;12513
Refuge,

Je moet er eerst zeker van zijn dat je telefoon niet is geroot, dit kun je doen door te kijken bij instellingen -> over de telefoon.

Hier staat allerhande informatie. post dan eens hier.
Ook kun je direct eens klikken op “ Software update”: misschien staat hij allang voor je klaar.

Dirk Jan, alvast bedankt voor het antwoord.

Eerst en vooral zie ik helemaal de optie ‘Software Update’ niet staan.
Ik heb hier eerder al naar gezocht en vond het toen ook al verdacht.

Verder zie ik bij Kernel Versie ‘andreas@andreas-laptop #28’ staan, ook de Build-nummer lijkt mij raar.

Zou dit alles er op kunnen wijzen dat mijn telefoon reeds door de vorige eigenaar is geroot en dat er evt. een andere ROM op staat?
En dat ik daardoor nu ook niet kan updaten?

(excuses voor mijn misschien ietwat idiote vragen en opmerkingen, ik weet heel wat af van mijn telefoon, software, pc's enzomeer, maar ROMS, rooten en kraken is voorlopig nog onbekend terrein)

Bewerkt (22 april 2013 12:16)
refuge

refuge

• Lid sinds 13 december 2009
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 19 januari 2010
  • 15:04

Ik neem aan dat mijn telefoon wss geroot is en ik daarom geen update binnenkrijg.

Ik heb trouwens ontdekt dat in het icoontje van ‘Berichten’ ‘xda’ staat, wat waarschijnlijk wijst op een custom ROM die erin zit… (xda-developpers)

Ik heb een wipe/factory reset gedaan, maar toch blijkt er nog steeds niet zoveel veranderd te zijn, buiten mijn contacten en instellingen die weg zijn.

Hoe kan ik er de standaard software opkrijgen? Zo te zien is deze ook niet zo makkelijk te vinden.

Ik denk dat eenmaal de originele software er weer op staat ik vlot ga kunnen updaten.

Bewerkt (22 april 2013 12:16)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren