Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

boroos95

boroos95

• Lid sinds 29 maart 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 29 maart 2011
  • 18:50

hallo,

ik heb een nieuwe htc magic, amar deze wil ik graag opdaten naar os 2.2.
ik heb htc sync gedownload en dat doet het maar als ik mijn telefoon met de pc verbind herkend sync hem niet en geeft aan dat er geen toestel is verbonden. ook als ik de update start zegt hij dat hij niet is verbonden. het snoertje zit er goed in en is ook niet stuk(getest op andere htc). iemand enig idee hoe dit kan?

gr bob

Bewerkt (29 maart 2011 18:50)
Rsdf430

Rsdf430

• Lid sinds 25 juli 2010
  • Berichten 960
  • Reputatie 0
  • 29 maart 2011
  • 22:22

Updates gaan niet via de pc,maar ota.
Weet je zeker dat magic wel 2.2 heeft?
Stond er geen sync op de SD kaart die erbij zat?

Bewerkt (29 maart 2011 22:22)
Uruz

Uruz

• Lid sinds 22 januari 2010
  • Berichten 110
  • Reputatie 0
  • 29 maart 2011
  • 22:40

Het kan zijn dat ik een enorme open deur in trap, maar mischien helpt dit.
Als je je telefoon verbindt met de computer, verschijnt er in de menubalk (bovenin beeld) een USB icoontje. sleep de menubalk naar beneden, raak het USB icoon aan dat verschijnt (met daar achter de tekst alleen opladen) en dan kun je kiezen uit verschillende mogelijkheden.
Zo kun je contact krijgen met HYC-Sync, maar zo kun je niet updaten. Om te updaten moet je vanuit je thuis scherm op menu drukken>instellingen>over de telefoon>Systeemsoftware-updates en dan op nu controleren drukken, dan jrijg je de laatste systeem update. Rsdf430 heeft gelijk, een is geen officiele 2.2 update voor de magic. Wil je hem toch updaten dan moet je er een custom rom opzetten. Daar kan ik je geen advies over geven maar op het magic-forum zijn daar wel duidelijke instructies over,maar dan moet je wel even zoeken.

Bewerkt (29 maart 2011 22:40)
qpatrick

qpatrick

• Lid sinds 11 april 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 11 april 2011
  • 15:49

Ik hab een magic telefoon waar ik via OTA inderdaad een update heb gekregen tot een volwaardige 2.2 versie. Nu ik een nieuwe magic heb probeer ik hem ook te update. tot 1.6 lukt het. Maar nog niet naar 2.2. de updates komen niet binnen via OTA. Contact met vodafone geeft aan dat zij deze niet leveren en we het rechtstreek moeten zoeken bij android.
Dus nog even verder zoeken, tips zijn welkom!

Bewerkt (11 april 2011 15:49)
qpatrick

qpatrick

• Lid sinds 11 april 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 11 april 2011
  • 15:50

Het koppelen met HTC Sync trouwens gaat bij mij ook niet. Heb het op 3 pc geprobeerd, maar helaas.

Bewerkt (11 april 2011 15:50)
Kwabbernoot

Kwabbernoot

• Lid sinds 23 oktober 2009
  • Berichten 754
  • Reputatie 0
  • 11 april 2011
  • 16:12

Ik heb een tijdje verschillende 2.2 ROMs gedraaid op mijn Magic. Ik vond dat niet echt een succes. Het apparaatje is daar gewoon te langzaam voor en heeft een te klein geheugen om het allemaal soepel te laten draaien. Maar jij hebt dat dus blijkbaar anders ervaren.
Wil je de originele 2.2 android gaan draaien zul je hem waarschijnlijk moeten unbranden naar stock Android 1.6. Daarna zal de 2.2 update zich weer via OTA moeten aanbieden, lijkt mij.

HTC sync is gewoon een kl*te programma, IMHO.

Groeten…

Bewerkt (11 april 2011 16:12)
thybo

thybo

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 17 mei 2011
  • 13:27

Hallo,
Ik ben totaal niet thuis in deze zaken.
Ik heb net mobiel internet op men HTC Magic,
Wat wil die H zeggen op men scherm? Die pijltjes up/down blijven ok altijd pinken.
Alles staat nachthans af en zolan ik ontvangst heb blijft hij dit doen. 2G en 3G staat ook af.
Blijft hij dan altijd data verbruiken of niet?
Wie kan er mij hier een snel cursus geven over mobiel internet gebruik voor men HTC Magic?
Ik heb ook nog de 1.5
Als ik die wil updaten moet ik die dan aansluiten op pc?
Want als ik zo ga kijken bij instelling/over telefoon dan zie ik niks staan waat ik update kan zoeken
Ik weet het zijn mss simpele vragen maar ik er totaal niks van.
Als ik nr helpdesk bel voor smartphones dan kost het mij enkel geld en ze weten zelf niks
Please wil er mij iemand helpen aub
Thx

Bewerkt (17 mei 2011 13:27)
Uruz

Uruz

• Lid sinds 22 januari 2010
  • Berichten 110
  • Reputatie 0
  • 17 mei 2011
  • 22:02

Die H staat voor HSDPA, dat is je internet verbindig. Die pijltjes betekenen dat er internet verkeer is (omhoog uitgaand en naar beneden binnenkomend). Zie ook:High-Speed Downlink Packet Access - Wikipedia.
Voor het updaten menu>instellingen>overde telefoon>Software updates

Bewerkt (17 mei 2011 22:02)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren