Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Jaap

Jaap

• Lid sinds 07 juli 2009
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 11 juli 2009
  • 13:19

Ik heb een jaar lang een iPhone gehad. De reden dat ik hem heb weggedaan was omdat ik het toestel ook zakelijk gebruik, ik had veel problemen met de ontvangst, telefoongesprekken werden steeds verbroken, het was gewoon zakelijk niet betrouwbaar genoeg. Daarnaast moest ik bij redelijk intensief gebruik de accu een keer of 2 a 3 per dag opladen, wat ook niet echt handig was. Verder een perfect toestel, vooral ook omdat ik m'n muziek altijd bij me had, ook in de auto en ook films mee kon nemen als ik op reis was. Perfect voor mij dus, afgezien van de nadelen.

Inmiddels heb ik de HTC Magic, een toestel wat doet wat hij moet doen en werkt perfect. Ik ben er ook erg blij mee, geen klagen. Wel een paar minpuntjes waardoor het wat mij betreft geen iPhone killer is en zal worden. Ik vind het een groot nadeel dat er geen normale hoofdtelefoonaansluiting op zit, ook een standaard mini usb stekker / oplader kan ik niet gebruiken. In de auto dus ook niet te gebruiken als muziekspeler over mijn autoradio…

Nogmaals, ik ben blij met m'n Magic maar als ik bij Vodafone de nieuwe iPhone 3 GS had kunnen nemen dan had ik dat waarschijnlijk gedaan omdat het netwerk van Vodafone beter is dan T-Mobile…

Ik gebruik nu m'n oude iPod voor in de auto en m'n Magic voor de rest… Werkt ook prima!

Bewerkt (22 april 2013 12:10)
Dennis

Dennis

• Lid sinds 17 januari 2009
  • Berichten 457
  • Reputatie 0
  • 11 juli 2009
  • 17:44

DIM heeft een blog post gemaakt op AndroidWorld.nl waar hij al in zegt dat HTC heeft besloten de aankomende Android toestellen standaard te voorzien van een 3,5 mm audio plug

Zelf gebruik ik liever me telefoon niet als mp3 speler en houd ik dat apart, om nog meer accu duur te hebbenmaar ik gebruik ook me mp3 speler vrij weinig alleen als ik op reis ben voor me werk, en dan kan ik het niet hebben dat me telefoon leeg is omdat ik mp3's moest luisteren. :roll:

arnoud

arnoud

• Lid sinds 14 juli 2009
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 14 juli 2009
  • 08:16

De 3.5 mm jackplug mis ik ook wel. Toch kan je zeker wel een normale usb aansluiting gebruiken. het lijkt idd zo dat je een speciaal stekkertje nodig hebt, maar een normale mini usb aansluiting werkt ook prima.

Wat mij betreft zeker een betere optie dan de iphone.

nielles7

nielles7

• Lid sinds 20 juli 2009
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 21 juli 2009
  • 15:44

ik vind persoonlijk dat je een mobiele telefoon niet voor muziek moet gebruiken vanwege de accu, behalve bij SE walkman want die zijn daar voor gemaakt…
het is jammer dat je een toestel niet goed kunt gebruiken door afhankelijk te zijn van de batterij!
de iphone heeft ook hoesjes met extra accu ingebouwd, maar dat is ook niet altijd fijn.

mijn conclusie is nog altijd dat je niet te veel met een mobiel kunt doen, maar dat moet dan maar eens snel veranderen maar de magic maakt wel kans de iphone te verslaan

JoryM

JoryM

• Lid sinds 20 juli 2009
  • Berichten 168
  • Reputatie 0
  • 23 juli 2009
  • 02:09

Ik vind dat de Magic op sommige punten echt te kort schiet. Waarom hebben ze een kleaute camera ingebouwd en niet gewoon een normale 5mp met flitser?! (iPhone heeft het ook niet, maar de rest van de telefoons al wel. Ik las pas iets van 12mp camera in een foon :shock: )

Verder moet de market veel uitgebreider worden om bij de iPhone te komen en vooral wat de iPhone als voordeel heeft is het touchscreen wat je met 2 vingers kan bedienen.

Als voordeel van de Magic vind ik toch echt het Opensource systeem en het uiterlijk natuurlijk!

Ik wilde niet bij Vodafone weg maar als ik had kunnen kiezen had ik ook voor de iPhone 3Gs gekozen omdat ik het idee heb dat Android nog een beetje in de kinderschoenen staat.

Ik hoop echt dat Android telefoons wat meer de N95/N96 kant op gaan qua hardware (camera, bluetooth, snelheid) en dat combineren met de goeie dingen die het nu heeft (Gemak, touchscreen, etc)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren