Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

B@Zzz...

B@Zzz...

• Lid sinds 07 juli 2010
  • Berichten 441
  • Reputatie 0
  • 18 december 2010
  • 08:22

Van de week kreeg ik de melding dat er een update was voor de magic, eindelijk! Ik blijMaar wilde eerst ff op dit inforijke forum kijken en zie eigenlijk alleen maar problemen met de nieuwe firmware
Moet ik wachten met updaten of zijn er ook positieve ervaringen?

Bewerkt (18 december 2010 08:22)

Telefoon: Moto G6
Watch: Fossil Carlyle
Car: Isudar Android Car audio
Tablet: Asus TF300T (maar die is volgens mij al een tijdje dood…)

Druidfather

Druidfather

• Lid sinds 06 juni 2010
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 18 december 2010
  • 12:23

Ik heb inmiddels nu 2.2 ontvangen. Downloaden en installeren is de telefoon dik een kwartier mee bezig. Daarna opnieuw opstarten, en dan merk je dat het allemaal wat schokt, dat het 5 minuten duurt voordat je homescreens weer geladen zijn, en dat het touchscherm niet goed reageert. Na een x-aantal minuten waren deze klachten weg. Het systeem is even wennen tegenover 1.6, maar ik zou bijna zeggen dat de telefoon sneller is geworden dan hiervoor.

Als ik jou was, zou ik het doen.

Bewerkt (18 december 2010 12:23)
eew

eew

• Lid sinds 31 oktober 2009
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 18 december 2010
  • 18:06

Ik heb het idee dat je op deze manier wel meer uit je telefoon kan halen, ik heb een aantal problemen, maar die had ik in 1.6 ook al. In 2.2 zijn ze alleen erger, zo kan ik niet meer op een normale manier in een tekstvak in de browser typen, en moet hij mijn homescreens in af en toe volledig opnieuw laden. Als deze problemen na de hard reset (ben bezig met alles backuppen) die ik vanavond ga doen opgelost zijn ben ik blij. Anders ben ik woest op Google/HTC/Vodafone.

Bewerkt (18 december 2010 18:06)
B@Zzz...

B@Zzz...

• Lid sinds 07 juli 2010
  • Berichten 441
  • Reputatie 0
  • 19 december 2010
  • 13:04

hmmm…. tja, lekker veel reacties om me te overtuigen :p

Ik heb het eerste deel geinstalleerd en het 2de deel staat klaar om geïnstalleerd te worden.
Wat zijn nu de echte grote veranderingen? want daar heb ik nog niet zo heel veel over gelezen, het enigste wat ik steeds tegen kom is dat de magic slechter werkte als voor de update

Ik zit nog steeds te twijfelen. Kan ik de update ook ongedaan maken als ie niet bevalt?

Bewerkt (19 december 2010 13:04)

B@Zzz...

B@Zzz...

• Lid sinds 07 juli 2010
  • Berichten 441
  • Reputatie 0
  • 21 december 2010
  • 21:13

Wordt een gezellige monoloog dit topic

nav deze reacties vanavond toch maar besloten om 'm te updaten en moet zeggen dat ik er geen spijt van heb. Ging volledig vlekkeloos, geen last van trage reacties etc.
Ziet er allemaal gelikt uit, lijkt wel of ik een nieuwe telefoon heb!

Camera is erg netjes, kan nu kiezen om over te belichten, witbalans en zoomen. Vanavond en morgen maar eens lekker verder spelen

Ook de 5 startschermen, aangepast icoontjes, verbeterde telefoonboek en je scherm als je 1x op menu drukt vanuit toetsenblokkering zien er allemaal super uit! Ikke is blij

Bewerkt (21 december 2010 21:13)

JoryM

JoryM

• Lid sinds 20 juli 2009
  • Berichten 168
  • Reputatie 0
  • 22 december 2010
  • 01:37

Ik draai nog steeds CM6 maar ik ben toch wel benieuwd wat HTC/Vodafone met deze rom heeft gedaan, is ie ergens ook te downloaden voor root telefoons? Ik wil mijn recovery niet kwijt namelijk..

Bewerkt (22 december 2010 01:37)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren