Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• OnePlus Nord N100

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

PapppaYo

PapppaYo

• Lid sinds 27 oktober 2010
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 9 december 2010
  • 11:04

Er staat weer een klaar mensen!

Bewerkt (9 december 2010 11:04)
chaos

chaos

• Lid sinds 13 september 2010
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 9 december 2010
  • 11:26

Ik heb de update inmiddels binnen en geinstalleerd, alleen heb ik nu geen mobiel internet meer :-( iemand nog ideeën?

Ik heb t al gevonden, mijn tmobile toegangspunt was niet aangevinkt…

Bewerkt (9 december 2010 11:26)
Cobesz

Cobesz

• Lid sinds 07 december 2010
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 12 december 2010
  • 02:55

Ok, ik heb nu een probleem sinds de Froyo update en vooral de laatste dagen heel erg!

Als ik mijn Legend in slaap modus zet voor een paar minuten en wil em daarna weer aanzetten dan krijg ik een wit scherm met in het groen HTC. Even later laadt hij sense opnieuw en kan dan pas verder vanuit de sleep mode. Hij doet het wel daarna, maar het is gewoon heel erg irritant! Had ik hiervoor nooit.

Wat ik in Eclair wel had dan (de stock rom en unrooted) is dat hij crash meldingen van sense gaf en daarna weer opstartte. Toen ik daarna een custom rom flashte had ik nergens geen problemen meer mee!

Iemand suggesties? Thank you!

p.s. Ik denk niet dat fabrieksinstellingen zullen werken, want hij laat de firmware namelijk gewoon staan.

Bewerkt (12 december 2010 02:55)
frank1964

frank1964

• Lid sinds 27 april 2010
  • Berichten 859
  • Reputatie 0
  • 12 december 2010
  • 10:16

Volgens mij zijn alle problemen met mensen die om wat voor een reden dan ook met hun toestel “geprutst” hebben (rooten, custom roms) en dan nu de 2.2 stock rom er weer op willen hebben. Zelf heb ik een legend met een factory 2.1 rom geupdate, eerst een fabrieks reset naar 2.1 gedaan en toen geupdate en dit gaf geen centje pijn.
Dus mensen, zet eerst je toestel op 2.1 factory reset en dan pas updaten, het scheelt je gewoon een hoop ellende.

Bewerkt (12 december 2010 10:16)
F-energy

F-energy

• Lid sinds 17 maart 2010
  • Berichten 223
  • Reputatie 0
  • 12 december 2010
  • 17:26

frank1964;68138
Volgens mij zijn alle problemen met mensen die om wat voor een reden dan ook met hun toestel “geprutst” hebben (rooten, custom roms) en dan nu de 2.2 stock rom er weer op willen hebben.

Als je nou een keer erkend dat het gewoon een probleem is, ipv mensen te beschuldigen van dat ze het zelf fout doen, dan zou dat fijn zijn!
Ik Had mijn Legend namelijk niet geroot of geflash, gewoon original stock rom 2.1-1, zonder aparte launcher etc.
Hierbij ontstond alsnog het probleem dat de legend traag ging reageren, dat ik geen fabrieksinstellingen heb gedaan is omdat dat niet nodig zou moeten zijn en dat wordt door HTC zelf ook niet aangegeven.

Bewerkt (12 december 2010 17:26)
Burrn

Burrn

• Lid sinds 20 augustus 2010
  • Berichten 62
  • Reputatie 0
  • 12 december 2010
  • 17:44

Ik heb ook geen ‘factory reset’ gedaan. Maar heb geen problemen, alleen dikke vertraging in het ontvangen van smsjes, melding komt pas een half uur later?

Bewerkt (12 december 2010 17:44)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren