Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

  • Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

F-energy

F-energy

  • Lid sinds 17 maart 2010
  • Berichten 223
  • Reputatie 0
  • #1
  • 5 november 2010
  • 20:45

“HTC
We know that a number of you have been very vocal about wanting an update for your Legend. First and foremost, we would like to apologize for not responding to your ongoing pleas about the update. But we have been listening. We have been working hard to find the most accurate information about how the update is progressing, and when it will be ready for all of you – thankfully, you won’t have to wait much longer! Below you’ll find all the information we can share right now.

The update has been progressing quite well, and in the coming weeks those with unbranded Legends should be receiving the update.

For those of you with carrier-branded versions of Legend there will be a slightly longer wait. Once we finalize the update within HTC, the software must then go through the appropriate approval process at each carrier that supports Legend on their network. This is the same process for all of our handsets, and Legend is no different. Once our update has been approved by your specific carrier, you should then receive your software update. How long this process takes can vary, but our team is close to finishing the update and will then work with individual carriers for approval.

If you have any other questions please feel free to ask here. We will share as much information as we can. Thanks for your patience and for being a HTC customer!”

Bewerkt (5 november 2010 20:45)
monstuur

monstuur

  • Lid sinds 07 augustus 2010
  • Berichten 121
  • Reputatie 0
  • #2
  • 5 november 2010
  • 23:44

Goed nieuw! Eindelijk een beetje duidelijk van HTC over de update. Hoop dat ik hem snel mag ontvangen.

Hoe weet ik of ik een branded of een unbranded toestel heb? Ik heb gewoon de Originele Legend van Vodafone en heb er verder niet mee geprutst..

Bewerkt (5 november 2010 23:44)
F-energy

F-energy

  • Lid sinds 17 maart 2010
  • Berichten 223
  • Reputatie 0
  • #3
  • 6 november 2010
  • 03:01

Branded = wanneer je bijvoorveeld een sticker o.i.d. van je provider op je telefoon hebt zitten, of dat je opstart scherm met de naam van je provider begint, of dat speciale themes/ringtones op je telefoon zitten van je provider, of speciale applicaties van je provider op je telefoon hebt zitten.
Unbranded lijkt me dan duidelijk.

Bewerkt (6 november 2010 03:01)
monstuur

monstuur

  • Lid sinds 07 augustus 2010
  • Berichten 121
  • Reputatie 0
  • #4
  • 6 november 2010
  • 11:31

Hmm, Dan hoop ik dat vodafone snel is in het accepteren + doorvoeren van updates.
Want mijn opstartscherm begint met zo'n ronddraaiend vodafone logo.. Jammer maar helaas dat ik nog meer geduld moet hebben.

Bewerkt (6 november 2010 11:31)
nickcob111

nickcob111

  • Lid sinds 05 november 2010
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • #5
  • 6 november 2010
  • 12:29

hallo,

Ik heb een Htc Legend wel met vodafone maar volgens mij is mijn telefoon unbranded want hij heeft de volgende kenmerken:

start gewoon op met htc logo, nooit vodafone
was simlock vrij vanaf het begin ( t for telecom)
er staat geen logo van vodafone op me telefoon, gewoon HTC

In het begin heb ik nog me oude t mobile abbo erin gehad en daarna vodafone.

Is mijn telefoon unbranded of niet? want ik heb hem niet bij vodafone zelf gehaald maar bij t for telecom…

Bewerkt (6 november 2010 12:29)
PapppaYo

PapppaYo

  • Lid sinds 27 oktober 2010
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • #6
  • 6 november 2010
  • 23:47

Hey

Ja, jou legend is unbranded omdat het simlock vrij is

(Bij branded krijg je dus maar bij een bepaalde provider netwerk)

Groet!

Bewerkt (6 november 2010 23:47)
PapppaYo

PapppaYo

  • Lid sinds 27 oktober 2010
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • #7
  • 6 november 2010
  • 23:55

Als de update dit jaar nog binnenkomt ben ik te vreden

Mischien maken ze er een kerstcadeautje van

Bewerkt (6 november 2010 23:55)
PapppaYo

PapppaYo

  • Lid sinds 27 oktober 2010
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • #8
  • 6 november 2010
  • 23:57

Als de update dit jaar nog binnenkomt ben ik te vreden

Mischien maken ze er een kerstcadeautje van

Bewerkt (6 november 2010 23:57)
nickcob111

nickcob111

  • Lid sinds 05 november 2010
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • #9
  • 7 november 2010
  • 09:20

PapppaYo;56077
Hey

Ja, jou legend is unbranded omdat het simlock vrij is/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

(Bij branded krijg je dus maar bij een bepaalde provider netwerk)

Groet!

Bedankt man!/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" /> (heb ik lekker snel android 2.2 ^^)

Bewerkt (7 november 2010 09:20)
frank1964

frank1964

  • Lid sinds 27 april 2010
  • Berichten 859
  • Reputatie 0
  • #10
  • 7 november 2010
  • 10:04

Zo slecht presteert die Legend nu ook weer niet op 2.1 …..

Bewerkt (7 november 2010 10:04)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren