Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Patrick...

Patrick...

• Lid sinds 30 juli 2010
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 23 augustus 2010
  • 15:23

Hallo,

Mijn HTC Legend herkent mijn SD Kaart niet meer. (LG 8GB)
Hij herkent wel gewoon anderen kaarten.
Iemand een idee hoe het komt, me telefoon is niet gevallen ofzo.
Ik had hem uitgeschakeld, start hem op en hij geeft aan dat mijn SD kaart leeg is.
Hoop niet dat het zo is, aangezien er belangrijke dingen op staan.

Iemand een idee, hoe ik toch nog mijn gegevens kan terug halen ofzo ?

Alvast bedankt.

Bewerkt (22 april 2013 12:35)
Xeno

Xeno

• Lid sinds 27 maart 2010
  • Berichten 2176
  • Reputatie 0
  • 23 augustus 2010
  • 15:40

Probeer eens om je files te back uppen, daarna reset je je sd kaart en dat zou moeten werken.

Leander

Leander

• Lid sinds 29 juli 2010
  • Berichten 279
  • Reputatie 0
  • 23 augustus 2010
  • 15:54

Probeer je SD kaart er eens uit te halen en er weer opnieuw in te zetten? (zulke dingen probeer ik altijd xD)
Als dat niet werkt, tsja dan backuppen. Of je gaat naar de winkel toe om een SDHC kaartje te halen waarin je een microSD kan steken. Dat kaartje kun je dan in een gewone laptop sleuf (die daar voor bestemd is) steken en leest de laptop/pc hem vanzelf. Kun je alsnog al het belangrijke er af halen

CyborgDesire

CyborgDesire

• Lid sinds 25 mei 2010
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 23 augustus 2010
  • 20:35

Via je pc/laptop kan je verloren bestanden altijd terug halen.Een goed programma hiervoor is Recuva. Dit is een gratis programma hier is de link, even installeren op je pc/laptop en recoveren maar. Recuva - Undelete, Unerase, File and Disk Recovery - Free Download
Als je de bestanden hebt gerecoverd en op je pc/laptop hebt staan, moet je de Sd kaart even formateren. Dit doe je door in windows met je muis op je Sd kaart te gaan staan en dan de rechtermuis knop te klikken. Nu zie je als het goed is de optie formateren. Je kan bij deze optie ook snel formateren selecteren dit moet je niet doen. Gewoon normaal fat32 formateren duut wel langer maar is wel veel beter. Hierna kan je de sd kaart weer in je toetsel doen. Je toestel maakt zelf alle benodigde mappen weer aan.

Veel Succes

AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 23 augustus 2010
  • 21:36

Patrick...;36218
Hallo,

Mijn HTC Legend herkent mijn SD Kaart niet meer. (LG 8GB)
Hij herkent wel gewoon anderen kaarten.
Iemand een idee hoe het komt, me telefoon is niet gevallen ofzo.
Ik had hem uitgeschakeld, start hem op en hij geeft aan dat mijn SD kaart leeg is.
Hoop niet dat het zo is, aangezien er belangrijke dingen op staan.

Iemand een idee, hoe ik toch nog mijn gegevens kan terug halen ofzo ?

Alvast bedankt.

Van belangrijke dingen is het altijd zaak dat je die niet alleen maar op 1 plek bewaard…maar dat zul je nu wel doorhebben/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />
Als er zo'n microsd kaartje in je toestel zit dan heb je van die adaptors waarmee je dat kaartje uit kunt lezen in je gewone pc.
De kans is groot dat die wel alle data vindt zodat je direkt een backup op je pc kunt zetten.
Formateerd dan het kaartje vanuit je telefoon en ze de bestanden via usb weer terug op die kaart.

Samsung Galaxy S8+

Patrick...

Patrick...

• Lid sinds 30 juli 2010
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 23 augustus 2010
  • 22:51

CyborgDesire;36343
Via je pc/laptop kan je verloren bestanden altijd terug halen.Een goed programma hiervoor is Recuva. Dit is een gratis programma hier is de link, even installeren op je pc/laptop en recoveren maar. Recuva - Undelete, Unerase, File and Disk Recovery - Free Download
Als je de bestanden hebt gerecoverd en op je pc/laptop hebt staan, moet je de Sd kaart even formateren. Dit doe je door in windows met je muis op je Sd kaart te gaan staan en dan de rechtermuis knop te klikken. Nu zie je als het goed is de optie formateren. Je kan bij deze optie ook snel formateren selecteren dit moet je niet doen. Gewoon normaal fat32 formateren duut wel langer maar is wel veel beter. Hierna kan je de sd kaart weer in je toetsel doen. Je toestel maakt zelf alle benodigde mappen weer aan.

Veel Succes

Hartstikke bedankt, ben nu bezig met het programma.
Het ziet er naar uit dat alles goed komt.
Thnx

AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 23 augustus 2010
  • 23:34

Aangezien je toestel de kaart niet goed zag zou ik die kaart vanuit je telefoon formatteren als je zover bent. Dan is de kans wat groter dat de kaart het verder goed blijft doen.

Samsung Galaxy S8+

CyborgDesire

CyborgDesire

• Lid sinds 25 mei 2010
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 24 augustus 2010
  • 17:20

Patrick...;36378
Hartstikke bedankt, ben nu bezig met het programma.
Het ziet er naar uit dat alles goed komt.
Thnx

Your Welcome. En veel succes.

Manolo

Manolo

• Lid sinds 01 april 2011
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 13 oktober 2011
  • 12:33

Hoi,
Dit probleem heb ik ook al 2x gehad. 1x met 16Gb kaart (is nu opgeslagen in de prullenbak) en nu weer met een 4Gb kaart. Legend geeft aan dat de kaart beschadigd is en via recuva nog wat kunnen back-uppen. Formatteren lukt niet via pc en ook niet via Legend…
What 2 do..?

Bewerkt (13 oktober 2011 12:33)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren