Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• OnePlus Nord N100

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Represend

Represend

• Lid sinds 29 december 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 29 december 2011
  • 11:04

Beste Android liefhebbers,:confused:

Ik heb sinds een 4 dagen een Legend in mijn bezit, hiervoor had ik mijn goede ouwe Tytn 2 voor in de auto en die functioneerde eigenlijk naar mijn tevredenheid. Ik kon mailen, buienradar bekijken, knmi, tomtom met flitsnav, bellen,berichten verzenden etc,.. maar alleen had deze geen kilometerregistratie.

Toen ik de Legend binnenkreeg, ik vol enthousiasme aan de slag maar nu ondertussen 16 uurtjes gepriegel met apps en veel gesurf op de lap top werkt die eigenlijk voor mij nog steeds niet niet praktisch, alleen dan de kilometerregistratie, deze werkt wel goed en duidelijk, maar voorderest,…

Mijn vraag aan jullie, kan de legend wanneer ‘'ik dat wil’', zijn menu's horizontaal op het scherm weergeven, dus gekanteld. Wel zo praktisch als je hem in een standaard onder je spiegel in de auto gebruikt, bij de tytn 2 kon je naar een menutje gaan op een knopje drukken en kon je alles keer op keer een kwartslag draaien.

Wat ik nu wel heb is dat die bij sommige programa's wel automatisch horizontaal draaid zoals bij berichtenmenu, maar wil ik dan naar belmenu gaat die weer verticaal, dit is niet praktisch en ook gevaarlijk als je aan het rijden bent.

Beste Android mensen, hoe kan ik dit als ik terug ga na fabrieksinstellingen,dit stap voor stap bewerkstelligen?

Alvast bedankt voor eventuele reacties,

Bewerkt (24 april 2013 13:57)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 29 december 2011
  • 19:42

Sommige apps draaien al omdat ze zo gebruikt kunnen worden, Verder is het totaal niet handig als je bel menu gedraait is aangezien je scherm niet zo breed is dus je hele mini knopjes heb om een nummer in te drukken dan.

Verder waarom heb je dit toestel genomen ik zeg niet dat je het nieuwste toestel moet nemen verder, Maar dit is al een erg verouderd toestel wat ook helemaal geen support/updates meer krijgt van de fabrikant.
Verbaast me dat je hem nog heb kunnen kopen als die uit de winkel komt dan.

Bewerkt (24 april 2013 13:57)
Burrn

Burrn

• Lid sinds 20 augustus 2010
  • Berichten 62
  • Reputatie 0
  • 5 januari 2012
  • 19:18

Je kunt het automatisch draaien wel uitzetten, maar dan kun je hem dus alleen horizontaal gebruiken. Maar de ‘kiezer’ kan volgens mij niet horizontaal, althans niet met Froyo.

Wat je wel kunt doen is om snelkeuze nummers in te stellen zodat je alleen maar op een cijfer hoeft te drukken.

Bewerkt (24 april 2013 14:00)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren