Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

pavibo

pavibo

• Lid sinds 31 augustus 2010
  • Berichten 85
  • Reputatie 0
  • 24 november 2011
  • 20:39

de titel zegt eigenlijk al genoeg …. de batterij van mijn legend laad niet meer helemaal op ook al ligt hij de hele dag in de oplader . hij laad maar op tot 75 a 80% en hij is ook heel snel leeg terwijl ik alles goed afsluit en niks op de achtergrond laat draaien hij haalt alleen mail (1x p/hr) en twitter (per half uur) binnen…

weet iemand wat ik hier tegen kan doen??????

Bewerkt (24 april 2013 13:45)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 24 november 2011
  • 22:40

Staat het toestel aan als je hem laad? Waarschijnlijk wel. Zet hem uit, bij voorkeur(voor jou gemak) voordat je gaat slapen. Dan aan de stekker leggen.
Als je wakker bent weer aanzetten en gewoon helemaal opgebruiken. Niet weer stekkeren als hij ‘denkt’ dat ie leeg is of op 40%, gewoon pas weer laden als hij uitgevallen is.

Het lijkt er namelijk op dat je toestel de draad een beetje kwijt is geraakt. En bovenstaande is de de manier om hem zijn vol en leeg status opnieuw aan te leren. Je zal dit ook een paar keer moeten doen, en daarna 1 keer per maand herhalen om dezelfde problemen voor te zijn.

Bewerkt (24 april 2013 13:45)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

pavibo

pavibo

• Lid sinds 31 augustus 2010
  • Berichten 85
  • Reputatie 0
  • 30 november 2011
  • 20:54

oh oke … ik ga dat maar ff uit proberen dank …. bedankt voor de tip!

Bewerkt (24 april 2013 13:47)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren