Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

JasperFC

JasperFC

• Lid sinds 09 november 2010
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 14 mei 2011
  • 19:20

Hallo allemaal,

Ik heb mijn HTC Legend nu bijna een jaar en hij begint steeds meer kuren te vertonen (trilfunctie doet het vanaf dag 1 al niet..).

Steeds vaker loopt mijn telefoon (HTC Sense) zonder dat ik ook maar iets met mijn telefoon doe. Als ik hem dan ontgrendel dan krijg ik plotseling die melding. Verder is mijn telefoongeheugen om de haverklap vol, terwijl er maar weinig bestanden op mijn telefoongeheugen staan. Veel zijn er helaas ook niet movable.

Mijn grootste ergernis is op dit moment echter het feit dat ik niet kan bellen! Als ik de naam van mijn contactpersoon intoets en vervolgens op bellen drukt gebeurt er gewoon helemaal niets. Ik heb het een paar keer opnieuw geprobeerd (ook met het telefoonnummer zelf intoetsen) maar hij wil het nummer maar niet draaien. Dus mijn telefoon kan soms dus niet uitvoeren, waar het ding oorspronkelijk voor bedoeld is: bellen! Heel storend dus en ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat dit is, hoe dit komt en of er ook iets aan te doen is?

Bij voorbaat dank!

Bewerkt (14 mei 2011 19:20)
Djembebi

Djembebi

• Lid sinds 14 oktober 2010
  • Berichten 2778
  • Reputatie 0
  • 14 mei 2011
  • 19:24

Heb je ooit een factory reset gedaan? Weet niet waar je dat kunt vinden op de HTC, maar vast ergens bij de instellingen. Maar voor je dat gaat doen, eerst even de paarse link over de factory reset lezen, die hier beneden in m'n handtekening staat.

Bewerkt (14 mei 2011 19:24)
galaxyjet

galaxyjet

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 3184
  • Reputatie 0
  • 14 mei 2011
  • 21:25

Maar als je zo ontevreden bent, waarom heb je je toestel dan niet teruggebracht of ter reparatie aangeboden, er zit toch garantie op?

Bewerkt (14 mei 2011 21:25)
satshow

satshow

• Lid sinds 10 september 2010
  • Berichten 1709
  • Reputatie 0
  • 14 mei 2011
  • 21:47

Heb je vraag verplaatst naar de juiste rubriek.

Bewerkt (14 mei 2011 21:47)

Asus memopad 10
Galaxy S4
LG G4

JasperFC

JasperFC

• Lid sinds 09 november 2010
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 15 mei 2011
  • 13:38

Inmiddels kan ik weer bellen, zonder er iets aan gedaan te hebben.
Ik ben er inderdaad niet tevreden over, ik heb ook contact gehad met HTC en duidelijk uitgelegd wat het probleem is en vervolgens kreeg ik een mail terug met de suggestie of ik alles wel had aangevinkt (juist dat had ik 3x uitgelegd dat ik dat al gedaan had omdat ik zo'n antwoord wilde voorkomen… top klantenservice dus). Ik heb echter besloten me er maar bij neer te leggen aangezien ik deze telefoon maar een jaar hoef te hebben en dus alweer bijna een nieuwe mag uitkiezen

Bewerkt (15 mei 2011 13:38)
Francky

Francky

• Lid sinds 11 juni 2010
  • Berichten 108
  • Reputatie 0
  • 18 mei 2011
  • 22:36

Als hij van in het begin al hapert, had je idd ff je toestel in garantie kunnen binnenbrengen. Ik heb ook een probleempje gehad toestel binnengedaan en binnen de week kreeg ik het terug. Ik was wel tevreden over de service!!

Bewerkt (18 mei 2011 22:36)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren