Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Super Mario Run

  • RollerCoaster Tycoon® Classic

  • Bully: Anniversary Edition

  • Paper Wings

  • Pokémon GO

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy A5 (2017)

  • Google Pixel

  • Google Pixel XL

  • Samsung Galaxy S8

  • Samsung Galaxy S8+

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

  • Sony Xperia Z4 Tablet

  • ASUS ZenPad S 8

  • ASUS ZenPad 8

fredo2010

fredo2010

  • Lid sinds 01 februari 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #1
  • 1 februari 2011
  • 11:13

Hey

Ik probeer tevergeefs mijn voicemail instellingen te wijzgen, meer bepaald: het uitschakelen vd doorschakeling naar voicemail bij ‘onbereikbaar’ en ‘bezet’. Volgens mijn provider moet dit lukken, maar het lukt dus niet. In de instelling ‘service voor voicemail’ staat ‘mijn provider’ aangevinkt en dat kan ik niet wijzigen. Van zodra ik een doorschakeloptie tracht bij te werken of uit te schakelen krijg ik een foutmelding. Als ik probeer met de MMI codes (##67# en zo) krijg ik een bevestigingsmelding maar toch blijft alles ongewijzigd.

Iemand een idee??

Thanks!

Bewerkt (1 februari 2011 11:13)
albertbolink

albertbolink

  • Lid sinds 27 augustus 2010
  • Berichten 181
  • Reputatie 0
  • #2
  • 1 februari 2011
  • 11:17

Wie is jouw gsm-provider? Kunnen we helpen met zoeken voor een oplossing.

Bewerkt (1 februari 2011 11:17)
fredo2010

fredo2010

  • Lid sinds 01 februari 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #3
  • 1 februari 2011
  • 11:50

Een MVNO (Mobile Vikings) die op het BASE netwerk zit (België dus)…

Bewerkt (1 februari 2011 11:50)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren