Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

DannyM

DannyM

• Lid sinds 07 juni 2010
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 7 september 2010
  • 19:25

Hallo iedereen,

sinds dat ik 2.1 heb geïnstalleerd (wat dus al een hele tijd geleden is) is er iets raars met mijn contacten aan de hand.
Toen ik 2.1 had geïnstalleerd herkende de telefoon een boel van de contactnamen niet meer, ik zag alleen nog maar de nummers. Sommige die ik wel uit mijn hoofd wist moest ik handmatig linken aan de namen die op een andere plek in de telefoon stonden. Hij had dus wel nog ergens een lijst met alle namen en bijbehorende telefoonnummers, maar moest ze dus nog een keertje extra aan elkaar linken, heel vreemd.

Daarbovenop komt dat als ik via RemoteSMS of Remote Desktop een sms wil versturen, er maar 10 personen ofzo in mijn contactlijst staan, maar wel steeds dezelfde. De rest is gewoon verdwenen ofzo, maar ze staan wel op mijn telefoon, maar komen dus niet door naar een wifi app die in mijn contactenlijst kijkt.

Iemand anders hier last van (gehad) en/of weet iemand hier een oplossing voor?

groetjes,
DannyM

Bewerkt (22 april 2013 12:38)
DannyM

DannyM

• Lid sinds 07 juni 2010
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 13 september 2010
  • 14:54

aangezien niemand het schijnt te weten denk ik dat ik maar even al mijn programma's ga back-uppen, mijn contacten naar sd-kaart ga kopiëren, mijn smsjes back-uppen, en een factory reset ga doen…

Bewerkt (22 april 2013 12:39)
DannyM

DannyM

• Lid sinds 07 juni 2010
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 14 september 2010
  • 01:21

oke ik ben erachter waardoor dit fout gaat.
Ik heb mijn Google contacts nooit fatsoenlijk naam gegeven ofzo. Maar blijkbaar kijkt remotesms e.d. nu als eerste naar mijn google contacts. Maar ik wil dat hij gewoon naar de contacten in mijn telefoon kijkt om daar alle data vandaan te halen!
Ik wil gewoon helemaal niks met google contacts te maken hebben. En ik weet dat je ze kan uitvinken in de contactenlijst bij Weergeven, maar daarmee zijn ze nog niet weg.
Toen de google contacts nog niet waren gesynct na de factory reset was het telefoonboek in remotesms leeg…
weet iemand hoe ik dit kan oplossen? alsjeblieft?

DannyM

DannyM

• Lid sinds 07 juni 2010
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 14 september 2010
  • 12:34

probleem grotendeels opgelost door mijn telefooncontacten als .vcf op te slaan en naar google contacts te importeren. Iedereen bedankt voor de hulp

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren