Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Jasper

Jasper

• Lid sinds 13 juni 2010
  • Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 25 juli 2010
  • 17:28

Helden,

Na een sync tussen mijn google contacts en de Adresbook applicatie op macOS ben ik niet meer in staat om mijn contactpersonen te linken aan hun facebook account.

Wanneer ik naar een contact ga, en op de link tab klik dan worden er helemaal geen facebook contacten weergegeven.

Bij mijn eigen contactprofiel wordt de foto, verjaardag etc wel ingeladen. Overigens kan ik de contacten hun facebook foto's wel zien via de HTC albumapplicatie.

Ik heb al een keer een factory reset gedaan en alle synchronisatiediensten verwijderd en terug ingesteld, maar nog steeds geen effect.

Nu heb ik ergens op een forum gelezen dat er een gelijkaardig probleem zich voordoet bij de Droid Incredible, en het zou te wijten zijn aan een service bij HTC die plat ligt.

Nu mijn vraag; Zijn er nog mensen die hier last van hebben?

Het is geen groot probleem, maar eens je die integratie met sociale netwerken gewoon bent is het wel irritant als het niet werkt.

Grtz

Bewerkt (22 april 2013 12:29)
Daeryon

Daeryon

• Lid sinds 25 juli 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 25 juli 2010
  • 19:35

Hey Jasper,

Ik heb ook problemen met het synchroniseren van mijn contacten met facebook.
Er komt op dat ik met moet aanmelden maar dat lukt niet.
Ik heb ook alles al eens gewist en alles terug naar fabrieksinstellingen gezet maar zonder resultaat.
Na het proberen aanmelden krijg ik altijd de melding

'Deze dienst is momenteel niet beschikbaar. Wilt u het opnieuw proberen.

Ik had daar voor de update geen problemen mee.

Weet iemand hoe dit kan opgelost worden?

Thanks,

Jasper

Jasper

• Lid sinds 13 juni 2010
  • Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 27 juli 2010
  • 17:19

Bij mij werd er soms een melding gegeven wanneer ik manueel probeerde te syncen (na het verwijderen en terug toevoegen van de FB account). Nu geeft die geen melding, gewoon een korte sync - waarbij Sense besluit dat ik geen FB contacten heb.

Op de volgende site wordt het probleem beschreven voor de HTC Evo:
Facebook for HTC Sense simply stopped working - “Connection Error” - HTC EVO

Facebook heeft recent zijn API aangepast, en dat zou het probleem zijn. Ik vermoed dat wanneer eender wie zijn FB account verwijderd en terug installeert zal merken dat de contacten niet meer worden gesynced.

Hopelijk wordt het probleem snel opgelost, hoewel het verleden aantoont dat HTC en updates niet altijd de beste combinatie zijn.

Thejow

Thejow

• Lid sinds 28 juli 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 28 juli 2010
  • 00:42

Haay allemaal!

Ik heb dit sync probleem van mijn contacten ook (en dus Facebook for HTC Sense) ook al een aantal dagen. Kwam er eigenlijk achter toen ik mijn contacten wilde updaten (incl mijn eigen profiel pic) en dit niet lukte. Toen mijn account verwijderd en geprobeerd opnieuw aan te melden.

Vervolgens krijg ik continue wanneer ik dit account weer probeer aan te maken de melding: “De dienst is momenteel niet beschikbaar. Wil je het opnieuw proberen?”

Wanneer gaat HTC dit probleem oplossen?

(lees ook Facebook for HTC Sense simply stopped working - “Connection Error” - HTC EVO tot pagina 14 ;-) )

Jasper

Jasper

• Lid sinds 13 juni 2010
  • Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 28 juli 2010
  • 08:56

't is gefixed.

Hoera

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren