Ik heb een vraag over een hele irritante fout op mijn telefoon!
Als ik bepaalde apps open krijg ik bovenin de volgende melding:
Toestemming gevraagd voor account ‘………..@gmail.com’
Als ik erop druk komt het volgende scherm:
Android-systeem De weergegeven toepassingen vragen toestemming voor toegang tot de aanmeldingsgegevens voor Picasa Webalbums van het account ‘………..@gmail.com’ van Google. Wilt u deze toestemming verlenen? Als u dit wilt doen, wordt uw antwoord onthouden en wordt dit niet opnieuw gevraagd.
Vervolgens twee knoppen: Toestaan Weigeren
Het maakt niet uit welke ik van de twee kies maar telkens krijg ik dan de volgende fout:
Helaas! Het proces system is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw.
Nu sluiten
En dan start het startscherm opnieuw op:confused: Iemand enig idee hoe dit opgelost kan worden?
Bewerkt (22 april 2013 12:27)
Ik heb een vraag over een hele irritante fout op mijn telefoon! Als ik bepaalde apps open krijg ik bovenin de volgende melding: [I][B]Toestemming gevraagd [/B]voor account '...........@gmail.com'[/I] Als ik erop druk komt het volgende scherm: [I]Android-systeem De weergegeven toepassingen vragen toestemming voor toegang tot de aanmeldingsgegevens voor Picasa Webalbums van het account '...........@gmail.com' van Google. Wilt u deze toestemming verlenen? Als u dit wilt doen, wordt uw antwoord onthouden en wordt dit niet opnieuw gevraagd.[/I] Vervolgens twee knoppen: [I]Toestaan Weigeren [/I] Het maakt niet uit welke ik van de twee kies maar telkens krijg ik dan de volgende fout: [I]Helaas! Het proces system is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw. Nu sluiten[/I] En dan start het startscherm opnieuw op:confused: Iemand enig idee hoe dit opgelost kan worden?
Ik heb een vraag over een hele irritante fout op mijn telefoon!
Als ik bepaalde apps open krijg ik bovenin de volgende melding:
Toestemming gevraagd
voor account ‘………..@gmail.com’
Als ik erop druk komt het volgende scherm:
Android-systeem
De weergegeven toepassingen vragen toestemming voor toegang tot de aanmeldingsgegevens voor Picasa Webalbums van het account ‘………..@gmail.com’ van Google. Wilt u deze toestemming verlenen?
Als u dit wilt doen, wordt uw antwoord onthouden en wordt dit niet opnieuw gevraagd.
Vervolgens twee knoppen:
Toestaan
Weigeren
Het maakt niet uit welke ik van de twee kies maar telkens krijg ik dan de volgende fout:
Helaas!
Het proces system is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw.
Nu sluiten
En dan start het startscherm opnieuw op:confused:
Iemand enig idee hoe dit opgelost kan worden?