Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

NickB

NickB

• Lid sinds 16 juli 2011
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 14 mei 2013
  • 13:02

Hallo,

ik zou graag mijn htc terug zo origineel mogelijk maken.
Ik heb volgende link gevonden: http://www.androidworld.nl/forum/htc-hero/9897-htc-hero-weer-origineel-krijgen.html
Maar met hetgeen ik daar gevonden heb is het me niet gelukt, er staat nog altijd de VillainRom op.

Kan iemand me naar een zo origineel mogelijk rom leiden? Hier was vroeger ook een topic van, en ik geloof ook dat deze van villainRom daar het meest op lijkt maar ik vind het niet meteen.

Misschien ook de reden waarom ik zo origineel mogelijk wil gaan:
Sinds een update na een rom (ben vergeten welke) doet de telefoon steeds zeer vreemd. Camera slaagt bv tilt na twee foto's te nemen (valt altijd uit) Bluetooth valt uit na gebruik. Explorer valt al eens uit. enzo….

Ik maak altijd een backup, wis vervolgens alles wat ik kan wissen (cache geheugen enzo) en installeer dan de nieuwe rom vanaf de zip. Maar de fout blijft eigenlijk terugkomen bij elke rom. De goede backup heb ik natuurlijk niet meer daar de fout me pas opviel na enkele weken.

Misschien heeft iemand een idee wat ik nog kan doen?

Bewerkt (21 mei 2013 10:02)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 14 mei 2013
  • 14:59

Maar je wil hem zo origineel mogelijk maken met de stock rom er weer op of wil je een custom rom blijven gebruiken ?

Bewerkt (21 mei 2013 10:02)
NickB

NickB

• Lid sinds 16 juli 2011
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 15 mei 2013
  • 19:35

Op zich maakt dit me niet zo veel uit. Misschien beter met een custom rom (maar zo dicht mogelijk bij een originele versie), moest het niet goed zijn kan ik hem nogmaals veranderen niet?
Ik heb al gelezen wanneer je hem echt “origineel” maakt hij ook niet meer ge'root' is. Dan dien ik weer vooraan te beginnen.

Ik doe de stappen van hierboven, maar wss doe ik toch ergens iets fout omdat ik steeds dezelfde problemen blijf hebben in verschillende rom's

grtz

Bewerkt (21 mei 2013 10:03)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren