Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

daanliempde

daanliempde

• Lid sinds 07 april 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 7 april 2010
  • 10:36

Heb precies hetzelfde probleem basz. Echt super irritant.
Ga nu je oplossing uitproberen. Alvast bedankt!

Bewerkt (22 april 2013 12:20)
dennisvandeven86

dennisvandeven86

• Lid sinds 22 februari 2010
  • Berichten 123
  • Reputatie 0
  • 6 januari 2011
  • 10:52

Deze threat is wel oud en jullie zullen er geen last meer van hebben, maar wanneer mensen Googlen op smsjes verwijderen Hero komen ze hier toch terecht. Vandaar dat ik toch even dit bericht plaats.

Ook ik had het probleem dat ik geen smsjes kon verwijderen op mijn HTC Hero. Na wat googlen kwam ik hier terecht, maar deze oplossingen werken niet of half dus ik heb even verder gezocht. De beste applicatie om je smsjes te verwijderen vanaf je HTC Hero is “Delete old massages”. Deze app is gratis te downloaden in de Market en stelt je in staat om oude smsjes te verwijderen. Als je alles wilt verwijderen kun je gewoon aangeven dat je alle smsjes ouder dan één dag wilt verwijderen. Het is wel raadzaam om dit te doen voordat je gaat slapen, maar echt snel gaat het niet. Bij mij waren er zo'n 2500 smsjes verwijderd in 7 dagen. Aangezien ik er 4500 heb ga ik komende nacht weer verder. Kunt er dus gewoon mee stoppen en volgende keer doorgaan. De app heeft ook een functie waarbij oude berichten automatisch weggegooid worden. Op die manier krijg je nooit meer het probleem van teveel smsjes.

PS: Mocht je je smsjes toch willen bewaren, dan raad ik de app SMS Backup+ aan. Met deze app kun je al je smsjes back-uppen in je Gmail. Er komt dan gewoon een nieuw label binnen Gmail dat SMS heet. Al je smsjes komen daar terecht. Ook deze app is gratis te downloaden uit de market.

Bewerkt (6 januari 2011 10:52)
87Vortex87

87Vortex87

• Lid sinds 06 oktober 2009
  • Berichten 843
  • Reputatie 0
  • 6 januari 2011
  • 13:18

Zozo, ja rakelt daar inderdaad een zeer oud draadje op. (Google heeft nogal moeite met het tijdsperspectief) Maar toch goed dat je een oplossing hier aanbiedt, zal het zelf ook even testen.

Bewerkt (6 januari 2011 13:18)
Pieterpb

Pieterpb

• Lid sinds 13 juni 2010
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 7 januari 2011
  • 09:27

Ik heb een veel simpelere manier gevonden, na lang zoeken met dit zelfde probleem
Ik gebruik handcent SMS en wanneer ik een grote thread van ong. 1000 smsjes wil verwijderen, wacht ik gewoon tot het avond is.
Juist voor ik ga slapen selecteer ik in batch-mode de thread en klik op “force delete” dan blokkeer ik gwn men scherm en als ik smorgens terug wakker wordt is de thread zonder problemen verwijderd ! Het handigste is om dit te doen terwijl je de gsm oplaad, dan verbruikt hij ook geen batterij om de smsjes te verwijderen. Misschien lastig voor mensen die gewoon zijn hun gsm 's nachts uit te zetten, maar ik kan de tijd niet meer noemen eerlijk gezegd dat ik dat nog zou gedaan hebben…

Bewerkt (7 januari 2011 09:27)
dennisvandeven86

dennisvandeven86

• Lid sinds 22 februari 2010
  • Berichten 123
  • Reputatie 0
  • 13 januari 2011
  • 00:13

@87Vortex87 Ja ik weet het. Kwam hier echter via Google terecht door zoekopdrachten over dit probleem. Er zullen dus vast meer mensen komen via Google en die geef ik graag een antwoord ;-)

@Pieterpb Eerlijk gezegd lijkt me “delete old messages” dan toch echt handiger, omdat je daar al je smsjes tegelijk kunt verwijderen. Dan hoef je het niet thread voor thread te doen.

Bewerkt (13 januari 2011 00:13)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren