Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

thijs

thijs

• Lid sinds 17 februari 2010
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 17 februari 2010
  • 17:04

Hoi allemaal,

Nu bel ik nog met mijn Nokiaatje 6300 (die kan zwemmen!), maar ik wil graag overstappen naar een fulltouch android telefoon. Ik wilde graag een HTC Hero bij een verlenging van mijn Hi abo nemen. Veel reviews over gelezen, en het schijnt een toptoestel te zijn. Nu maakt HTC bekend dat de Legend er in maart aankomt, en de Desire in mei. Op allaboutphones.nl lees ik dat de Legend niet gezien moet worden als de opvolger van de Hero, maar meer in de breedte. Hieruit leid ik af dat de Legend niet persé beter is dan de Hero.

Ik ben inmiddels wel hard toe aan een nieuw toestel! Raden jullie me aan om te wachten op de Legend? Of om gewoon de Hero te nemen? Ik hoor graag jullie reacties!

Gr.

Bewerkt (22 april 2013 12:17)
KiR

KiR

• Lid sinds 10 juli 2009
  • Berichten 107
  • Reputatie 0
  • 17 februari 2010
  • 17:10

Ik denk dat het vooral een beetje eigen voorkeur is. Ik heb zelf ook de Hero. Vind de Legend een erg fraai toestel om te zien met zijn alu omhulsel. Verder heeft hij een iets snellere processor en een iets fijner scherm (amoled), tenminste….je mag aannemen dat het er mooier uitziet.

Qua prijs zal je met de Hero iets goedkoper uit zijn, neem ik aan. Verder qua gebruiks ervaring zal het nagenoeg gelijk zijn. De hero runt straks op hetzelfde android 2.1 als de Legend. Misschien dat de Legend hier en daar een tikje sneller is.

Lekker verhaal waar je misschien niet veel aan hebt, maargoed mijn mening heb je.
Stiekem zou ik (als ik in jou schoenen stond en nog een toestel moet aanschaffen) toch voor de Legend gaan

87Vortex87

87Vortex87

• Lid sinds 06 oktober 2009
  • Berichten 845
  • Reputatie 0
  • 17 februari 2010
  • 17:24

Ik zou gaan voor de desire, ik heb zelf de hero. Maargoed, het is vooral een kwestie van smaak. De telefoons verschillen niet zo veel. De desire is trouwens wel een stuk sneller dan de hero en legend. Aan de andere kant loopt de iphone op een, geloof ik, 500 mhz processor en die is eveneens echt snel. Er is dus vooral veel snelheid te winnen in de optimalisatie van de combinatie soft- en hardware.

Dit doet niets af aan het feit dat sneller beter is hoor.

thijs

thijs

• Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 18 februari 2010
  • 14:27

Oké bedankt voor jullie snelle reacties. Denk dat ik even ga wachten op de Legend, 22 maart volgens de hi-site! Overigens net als de Hero voor 22,45 per maand (Hi 25 Online met Eindeloos Online)… Waar ik als het goed is bij hun nog studentenkorting op krijg, maar dat terzijde. Nog meer mensen die hier hun mening over durven geven?

HTCtje

HTCtje

• Lid sinds 15 december 2009
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 19 februari 2010
  • 16:47

Mijn mening, wacht net als ik ff op de Desire. Volgens smartphoneshop is hij er al 9 april. Niet zo'n groot gat tussen de twee releases dus. En hij kost maar een paar tientjes meer, en dan heb je ook wat meer. p.s. Toch wel een beetje raar dat HTC het gat tussen de Legend en de Desire qua prijs zo klein heeft gemaakt.

StefanAndroid

StefanAndroid

• Berichten 139
  • Reputatie 0
  • 22 februari 2010
  • 19:58

Persoonlijk vindt ik de Legend er toch niet heel gelikt uit zien.
De Desire wel. daar zou mijn oog op vallen,maar dat is persoonlijk.

Bewerkt (22 april 2013 12:18)
tan1415

tan1415

• Lid sinds 25 februari 2010
  • Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 20 maart 2010
  • 12:32

Verschil Desire en Legend is toch vooral behuizing van de legend.
Daarom is het prijsverschil zo klein.

Desire heeft technisch gezien een enorme voorsprong op de Legend…maar de Legend heeft de exclusive alu behuizing.

Anyway dit is mijn mening na wat onderzoek. ik ben zelf een noob…en ik ben ook aan het denken..welke toestel ik wil hebben.

Bewerkt (22 april 2013 12:19)
thijs

thijs

• Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 20 maart 2010
  • 12:37

Inmiddels ben ik er uit, sinds gisteren ben ik de trotse bezitter van een Legend! Fan-tas-tisch, echt een aanrader. Alleen de batterijduur is nog even afwachten. Bedankt voor uw support, @mod: mag slotje op

Bewerkt (22 april 2013 12:19)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren