Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Barten

Barten

• Lid sinds 16 januari 2010
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2010
  • 22:40

Hoi all, ik vroeg me af of er iemand is die ervaring heeft met deDual SIM Card adaptor Platinum 3G HSDPA

die je hier aan het werk kan zien

werkt dit echt? heeft er iemand ervaring met zo'n adaptor?
en ik heb verder begrepen dat je wel maar één sim-kaart actief kan zijn, en je dus niet gelijktijdig bereikbaar bent… klopt dit zo'n beetje
:confused:

Bewerkt (22 april 2013 12:17)
Barten

Barten

• Lid sinds 16 januari 2010
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 1 februari 2010
  • 13:33

ondertussen liet HTC het volgende weten:
Goedemorgen, HTC heeft geen toestellen met Dual sim en het filmpje waar u mij naartoe verwijst is een derdepartij optie. Indien u dit wilt/gaat gebruiken en er komen problemen van op uw toestel dan zal dit niet binnen de garantie vallen als het komt tot reparatie. Ondersteuning zullen wij hoer ook niet aan kunnen geven gezien het feit dat het derdepartij software is.

waarop ik dan weer geantwoord heb:
ok, bedankt voor het antwoord. Denk dat ik maar afzie van die derdepartij optie. Maar het lijkt me interessant dat HTC zelf zo'n dual-sim-toestel op android-phone gaat ontwikkelen; lijkt me een waardige opvolger voor de htc hero :-) :cry:

of is er iemand die andere tips/ervaring heeft mbt de 'dual-SIM-problematiek voor de HTC Hero??? :confused:

we horen het hier graag

eagle

eagle

• Lid sinds 08 mei 2009
  • Berichten 285
  • Reputatie 0
  • 1 februari 2010
  • 13:45

Het is natuurlijk geen HTC problematiek, maar een beperking van (nagenoeg) elk mobieltje. Er is een aantal dual sim gsm's op de markt (geen Android voor zover ik weet), en daarnaast zijn er dual sim houders, waarmee je de één of de ander kan inschakelen. Misschien is TweedeNummer - Home iets voor je.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren