Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

DidiLotr

DidiLotr

• Lid sinds 11 oktober 2009
  • Berichten 97
  • Reputatie 0
  • 4 januari 2010
  • 15:33

Nou ik kon gewoon niet verder en had er geen zin meer in dus ik heb even al mn apps die erop stonden overgeschreven op een papiertje (contacten op sim opgeslagen) en mn sd card eruit gehaald en vervolgens fabrieksinstellingen geïnstalleerd. Hij doet het nu weer goed, alleen weer even alles installeren. Duurt even maar dan doet ie het weer goed. Hij blijft overigens wel op 1.5 staan, ik dacht dat ik m eerst nog helemaal moest updaten enzo maar blijkbaar niet.
Hoop dat er voor jullie nog een ander antwoord komt
Gr. D

Bewerkt (22 april 2013 12:16)
remver

remver

• Lid sinds 04 januari 2010
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 4 januari 2010
  • 16:10

mocht je een reactie van hen krijgen, dan hoor ik 't graag! Heb al wat apps verwijderd via market, maar nog geen succes mee…

Aldroid

Aldroid

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 4 januari 2010
  • 17:35

Aangezien mijn Hero nu door het continu herstarten volledig onbruikbaar is, ben ik bang dat ik net als DidiLotr maar reset naar de fabrieksinstellingen.

Ik ben inmiddels toch al mijn instellingen, bladwijzers, snelkoppelingen, etc. kwijt. Ik probeerde namelijk of een SIM-card wissel het probleem zou oplossen. Ik zag deze suggestie ergens op het forum ‘Market doet het niet. Help’ en aangezien de problemen bij mij ook begonnen met Market-downloadproblemen… Na echter weer de oorspronkelijke SIM te hebben aangebracht, selecteerde ik ‘instellingen van SIM gebruiken’. Had ik dus niet moeten doen…

Omdat ik met mijn niet-functionerende Hero momenteel ook geen backup app's kan downloaden, gaan er waarschijnlijk diverse gegevens/instellingen verloren. Ik zal in ieder geval met pen en papier mn belangrijke agenda-items noteren, evenals de geïnstalleerde app's. @#$@#!!!

Contacten probeer ik op SIM op te slaan, maar ben bang dat ie tussentijds weer herstart en vraag me af welke gegevens er uiteindelijk dan nog op SIM overblijven…

DidiLotr

DidiLotr

• Berichten 97
  • Reputatie 0
  • 4 januari 2010
  • 23:49

Ik heb gewoon al mn contacten overgezet naar mijn sim, dat is alles wat ik op mijn sim deed. Na fabrieksinstellingen blabla weer terug in mn telefoon gezet. Hij is nu weer zo goed als voor het probleem. Duurt even maarja je moet er wat voor over hebben, helaas.

Erik

Erik

• Lid sinds 29 januari 2009
  • Berichten 307
  • Reputatie 0
  • 5 januari 2010
  • 11:08

Dat zal dan toch een wipe worden….
Ik heb het zelf ook gehad en nadat ik em gewiped had, geen problemen meer….

Schrijf desnoods even op wat je allemaal erop had staan en kun je dan zo weer downloaden vanuit de market.
Veel apps blijven staan in de market onder mijn downloads, kun je ze zo weer installeren.

Succes

Aldroid

Aldroid

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 6 januari 2010
  • 11:25

remver,
Ik heb een reactie van HTC mogen ontvangen. Een buitengewoon snelle reactie, maar helaas niet de oplossing waarop wij hoopten:

Hartelijk dank voor het contact opnemen met ons Klanten Support Centrum. Uw vragen en opmerkingen zijn belangrijk voor ons en we doen er alles aan om u een uitstekende service te verlenen.

U heeft ons onlangs geschreven over een situatie met uw HTC Hero.

Het kan inderdaad het geval zijn dat de applicaties die u heeft geïnstalleerd het functioneren van de telefoon beïnvloeden. Als u de applicaties niet kunt verwijderen, dan kunt u het toestel naar de fabrieksinstellingen terug zetten door middel van een harde reset. U raakt hierdoor echter wel al uw gegevens en instellingen kwijt en het is dus aan te raden om hiervan eerst een backup te maken.

Om een harde reset uit te voeren volgt u de volgende stappen uit:
1. Schakel het toestel volledig uit.
2. Terwijl het toestel uitgeschakeld staat, houdt u de Home en Terug knoppen ingedrukt.
3. Terwijl u deze knoppen ingedruk houdt, drukt u kort de ophang/power knop in.
4. De reset begint na een paar seconden.

Mocht u verder nog vragen hebben, dan kunt u altijd opnieuw contact met ons opnemen.

Wel opmerkelijk dat HTC hiermee tussen de regels door aangeeft dat de via Market verkrijgbare app's dus niet 100% betrouwbaar zijn. Hoewel mij dit praktisch ook onuitvoerbaar lijkt.

De enige conclusie die ik hier als LUIE gebruiker uit kan trekken:
wil je het risico minimaliseren dat je Android-toestel een harde reset eist met alle tijdrovende backup- en instel-ellende vandien, wacht dan met downloaden van app's (èn app-updates) tot andere gebruikers en/of de ontwikkelaar de app uitvoerig heeft getest…

remver

remver

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 6 januari 2010
  • 11:35

helaas… maar bedankt voor je reactie!

ik heb het ze ook nog gevraagd, ben benieuwd naar de reactie, zodra ik die heb, post ik 'm!

Edit:

Dankuwel voor uw vraag over uw HTC Hero. Ik heb de geschiedenis even bekeken maar dit geeft mij weinig informatie met betrekking tot uw huidige probleem. Normaliter, als een telefoon last heeft van reboots zal dit een softwarematig probleem zijn. Tenzij uw telefoon ook compleet uitvalt. Als u van dit laatste geen last heeft kan ik u adviseren om even het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen. U geeft aan dat hij maar 1 minuut benaderbaar is. Dit kan te weinig zijn om een reset te doen vanuit de software. Ik verzoek u om dit even op de volgende manier uit te voeren. Let wel op dat u de data even moet backuppen. Als het toestel volledig uitgeschakeld is druk dan de toetsen “Home” en “Back” in en houdt deze vast. Druk hierna kort de “Aan” knop in en houd de overige 2 toetsen vast totdat u een wit scherm krijgt te zien. Het toestel zal nu gereset worden en u zal op “Menu” moeten drukken als het toestel hierom vraagt. Met vriendelijke groet, Dennis HTC

DidiLotr

DidiLotr

• Berichten 97
  • Reputatie 0
  • 6 januari 2010
  • 15:31

oh ik had nog net wel de tijd om via de instelllingen naar beveiliging te gaan en daar op reset te drukken:p

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren