Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

HTCtje

HTCtje

• Lid sinds 15 december 2009
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 15 december 2009
  • 18:09

Hoi allemaal,
Ik zit er over te denken om een HTC hero te kopen bij t-mobile(de g2 touch dus), maar nu zeggen ze dat het handig is er web'n'walk bij af te sluiten omdat hij altijd online is voor updates.:confused:
Nu vraag ik mij af of dit nou echt zo is of gewoon een leugentje om geld in de zakken te krijgen.
Of is 't misschien gewoon handiger me HTC ergens anders te kopen zoals bij Hi?
Alvast bedankt

Bewerkt (22 april 2013 12:15)
steelodude

steelodude

• Lid sinds 23 september 2009
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 15 december 2009
  • 18:22

HTCtje;11333
Hoi allemaal,
Ik zit er over te denken om een HTC hero te kopen bij t-mobile(de g2 touch dus), maar nu zeggen ze dat het handig is er web'n'walk bij af te sluiten omdat hij altijd online is voor updates.:confused:
Nu vraag ik mij af of dit nou echt zo is of gewoon een leugentje om geld in de zakken te krijgen.
Of is 't misschien gewoon handiger me HTC ergens anders te kopen zoals bij Hi?
Alvast bedankt/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Een internetbundel bij een android toestel nemen lijkt mij wel handig jah :p
P.s. neem geen G2! Als je perse een Hero wil, koop dan ook een hero maar geen G2.
Updates komen veel later uit en slechte support. Of je moet hem rooten natuurlijk.

HTCtje

HTCtje

• Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 15 december 2009
  • 20:36

Dank je,
Ik denk inderdaad dat ik die G2 maar links laat liggen en me ga focussen
op de beste Hero deal.
Maar toch wil ik ff weten of hij nou de hele tijd online is. Ik wil namelijk niet een extra 10 euro per maand betalen als ik ook op de wifi kan.
Maar als het strikt noodzakelijk is omdat hij altijd online is moet ik wel wat geld gaan vrijmaken.

HansDM

HansDM

• Lid sinds 25 november 2009
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 15 december 2009
  • 21:34

Altijd online? Ik heb momenteel geen internet abonnement en mijn gsm probeert ook nooit op het net te gaan via g3 maar zoekt enkel wifi … (gewoon bij instellingen => Draadloze bedieningselementen het vakje bij mobiel netwerk leegvinken)

BertUS

BertUS

• Lid sinds 15 november 2009
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 16 december 2009
  • 08:17

Ach, ik heb dan wel een G2 en ik zit er niet zo mee dat de updates een maand later komen, de phone werkt prima en het valt mij mee dat er in principe weinig T-mobile zooi direct zichtbaar is, dat in vergelijk met de Touch die ik hiervoor had. Ik heb soms het idee dat mensen een speelding willen hebben waar ze steeds maar mee moeten spelen terwijl er eigenlijk weinig mis is met het apparaat. Ok, ik geef toe dat ik in de WM toestellen ook graag bezig was, maar nu met mijn eerste Android merk ik dat veel dingen al gewoon goed zijn. Ik ben nu een jaar of 6 bij T-mobile en heb eigenlijk zelden problemen, niet met internet, niet met dekkingsgraad (ik zit in de Randstad, dat wel) als ik dat vergelijk met vodafone……………
Ik heb dan wel W&W want ik heb niet altijd een wifi in de buurt en voor een tientje per maand onbeperkt…………..zal mij dus een zorg zijn of ik een keer vergeet internet af te sluiten of wat dan ook, liever een wat lagere verbinding dan een hoge rekening

Ropture

Ropture

• Lid sinds 30 november 2009
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 16 december 2009
  • 17:33

ikzelf heb ook een Hero en heb totaal geen internet abonnement bij genomen.. ik heb thuis altijd men wifi en op het werk ook.. en gewoon op straat ben ik toch niet aan het surfen.. dus je kan perfect zonder.. en die updates zal je wel ontvangen hoor ;-) zodra je op je wifi zit zal die het ook wel herkennen..

Edwin84

Edwin84

• Lid sinds 15 juli 2009
  • Berichten 138
  • Reputatie 0
  • 16 december 2009
  • 17:49

als je geen internet hebt kun je gewoon maar de helft of zelfs minder van de functies van je telefoon gebruiken.

Je kan internet gebruiken via een webbundel bij T-mobile maar Wifi werkt ook goed. Je moet dan wel de verleiding weerstaan niet internet te gebruiken onderweg of als je ergens moet wachten of iets leuks/gaaf aan je vrienden wil laten zien want dat kost best wel wat geld dan.

zoals eerder gezegd hier moet je gewoon eenmalig het G3 netwerk uitschakelen bij instellingen en dan gebruikt de telefoon geen internet meer zonder toestemming

Menno_B.

Menno_B.

• Lid sinds 21 augustus 2009
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 16 december 2009
  • 21:27

Volgens mij ben je zelf de enige die kan bepalen of je die bundel nodig hebt. Met de instellingen kan je al het automatische gebruik uitschakelen. Maar vraag je vooral af waar je met je telefoon op internet wilt.

Ik kan in ieder geval niet zonder. Maar zoals je leest kunnen andere dat blijkbaar wel.

Succes met je keuze

HTCtje

HTCtje

• Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 16 december 2009
  • 22:10

Allemaal heel erg bedankt
Ik denk inderdaad dat ik zo'n abonnementje maar links laat liggen en
als ik internet nodig heb gewoon bij m'n school op het o zo geheime wifi netwerk ga (onderhand iedereen het wachtwoord van weet)
Nogmaals bedankt.

scholtie

scholtie

• Lid sinds 22 augustus 2009
  • Berichten 64
  • Reputatie 0
  • 17 december 2009
  • 00:49

Als je gebruik maakt van het openbaar vervoer en je zit een poosje in de bus of trein, is onbeperkt internet op je Hero wel erg handig.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren