Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

nederlandms

nederlandms

• Lid sinds 19 september 2009
  • Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 2 december 2009
  • 21:13

hallo iedereen ik heb net een nieuwe htc hero gekocht met internet abbo en ik vind hem steeds slechter en slechter.
ik dacht dat ik er spelletjes via internet kan spelen bijv spele.nl kan niet.
alles gaat traag bijv. menu , internet , spellen probeer ik een sms te versturen kost dat me opeens 5min.
is dit waar voor ik een nieuwe abbo heb geopend?
ik krijg de neiging om me mobiel te slopen.
ligt het aan mij of aan de mobiel?

Bewerkt (22 april 2013 12:15)
dusk

dusk

• Lid sinds 19 november 2009
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 2 december 2009
  • 22:51

Hey,

je kan in principe genoeg halen uit je mobiel maar het probleem is wel dat dingen als spele.nl waarschijnlijk niet goed zullen werken. Ik weet ook niet of dat op andere telefoons beter werkt. Wat ik wel weet is dat uitzending gemist een app heeft voor de android die te downloaden is (doorzoek deze site ervoor). Met dat kan je ook journaal checken.

Oplossing voor traagheid kan alleen als je je telefoon weet te rooten, dan kan je snelheid verbeteren via andere roms of cpu overclock enzo. Als je last heb van veel vertragingen kan je ook task killer halen, als je die af en toe aantikt blijft je mobiel snel.

Ik zou gewoon wat spelletjes van de market downloaden, robo defense is erg leuk of via scummvm monkey island 1,2,3.

P.S. Ik heb hier een Magic die Hero software draait dat gaat nog veel trager dus het kan altijd erger.

Ropture

Ropture

• Lid sinds 30 november 2009
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 3 december 2009
  • 12:43

hmm waarom klaagt iedereen toch over de traagheid van de hero? ik gebruik die van mij nu al een week en kan echt nergens van klagen.. ik gebruik well een app van de market zoals dusk zij die Task Killer.. als je deze af en toe gebruikt blijft je hero echt wel op gewone snelheid werken.. en op men wifi hier thuis heb ik een website op 3 seconde geladen.. wat volgens mij echt niet traag is als ik kijk naar andere toestellen..

dat het zolang duurt om een sms te sturen ligt wrs aan je nieuwe operator (denk ik)
want bij mij gaat het sturen net sneller dan met men andere gsm's..

maar zoals dusk zegt.. het kan altijd slechter e :p

nederlandms

nederlandms

• Lid sinds 19 september 2009
  • Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 3 december 2009
  • 18:00

ik heb hem al geroot met TheUnlockr.com - Cell Phone How To's, Phone Reviews, and Wireless News! maar als ik madaco rom er op wil gooien dan luk dat niet.
dus ik doe hem uit.
druk op home en aan.
en dan kom ik in de recovery screen.
ik click op: wipe data/factory reset
en daar na apply sdcard:update.zip maar als ik klaar ben reboot ik en dan blijf ik steeds in opstart scherm.
dus zie je htc hero met die andriod popetje die naar me zwaait en dan die htc logo en daarna gaat alles opnieuw weet je hoe ik dat fix?

buiten dit alles heb ik nog een probleem ik heb htc hero wit.
en ik zat op school strafwerk te schrijven en kreeg wat inkt op me hand en ik zag het niet.
vervolgens pak ik me htc hero en toen zag ik dat ik inkt heb en nu zit er inkt op de achterkant van me htc hero is daar iets aan te doen?
er zit nog heel klein beetje balpen ink maar kan ik dat weg halen?

en ik heb hem nu 4dagen en er zitten al krassen er op.
ik doe hem alleen in me broek zak met ipod touch meer niet.
ik dacht dat de teflon coating antikras en vuil was maar dat werk volgens mij gewoon niet.

Ropture

Ropture

• Lid sinds 30 november 2009
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 3 december 2009
  • 20:33

nederlandms;10904
ik heb hem nu 4dagen en er zitten al krassen er op.
ik doe hem alleen in me broek zak met ipod touch meer niet.
ik dacht dat de teflon coating antikras en vuil was maar dat werk volgens mij gewoon niet.

daarom heb ik dit gekocht :-)
InvisibleSHIELD Full Body Protector HTC Hero - PDAshop.be

dan mag ik ermee doen wat ik wil en zal hij er mooi blijven uitzien/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

dusk

dusk

• Lid sinds 19 november 2009
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 4 december 2009
  • 00:18

Dat van je root moet je ven nachecken met misschien een andere rom als dat kan. Ikzelf heb eigenlijk nog nooit gehad dat die bleef hangen op de boot. Misschien dat een simpele restart eht doet of gewoon geduldig zijn (10 minuten wachten ofzo). Roms kunnen soms wat lang doen over opstarten

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren