Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

PimE

PimE

• Lid sinds 25 september 2009
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 2 december 2009
  • 02:39

Hallo jongens en meisjes.

Sinds de firmware update naar versie 2. nog wat ondervind ik nogal wat ergenissen die mij eigenlijk steeds meer gaan storen.

Ik heb trouwens de HTC Hero.

De standaad berichten app (van HTC) daar waar je zo leuk mee door berichten kan bladeren, doet het niet goed meer. Ik kan heel vaak niet verder dan 1 bericht bladeren. Terwijl er wel berichten van 22 contacten in staat.
Ook is het regelmatig dat hij aangeeft dat ik helemaal geen berichten heb. Soms update hij zichzelf snel. Soms ook niet. Als ik dan op de berichten app klik krijg ik wel al mijn berichten te zien.

Internet enzo:
Als ik op internet zit, een mailtje of smsje typ of in de market zit. Sluit hij de eerste keer altijd na een paar seconden af. Hoeveel seconden scheelt nog al, maar hij sluit de eerste keer altijd af. Als ik het dan een 2e keer opstart kan ik wel mijn mailtje of smsje wel afmaken.

Wat hij ook nog wel eens heeft, met internet dan. Als hij dan uit zichzelf internet afgelsoten heeft is de telefoon vast gelopen. Ik moet dan eerst op de home toets drukken voordat ik weer verder kan.

Contacten:
Bij mijn contacten heb ik ook het mail adres staan. Sinds kort geeft hij ineens bij willekeurige contacten het email adres apart weer in het adres boek. Dit staat dan ook nog bij de orginele contact persoon, maar de email staat er ineens los in. En deze moet ik dan verwijderen.

Muziek:
Als ik een keer muziek geluisterd heb, en ik deze app via een app manager app heb afgesloten, blijft (bij de schermblokade) de muziek speler nog op de achtergrond. Wil ik dat weg hebben moet ik de telefoon opnieuw opstarten.

Foto's
Wat ik met de standaard berichten app heb, het ik ook met de standaard foto app van HTC. De gene waar je leuk door de foto's kan bladeren.

Volgens mij was dit het wel even voor nu.
Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn??

Thnx

Bewerkt (22 april 2013 12:15)
Ralph

Ralph

• Lid sinds 15 september 2009
  • Berichten 472
  • Reputatie 0
  • 2 december 2009
  • 08:05

Er lijkt meer aan de hand te zijn, dan zomaar ff een verkeerd vinkje ofzo. Is het mogelijk je toestel volledig te wipen en opnieuw te (laten) flashen?

Ropture

Ropture

• Lid sinds 30 november 2009
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 2 december 2009
  • 10:38

PimE;10751
Sinds de firmware update naar versie 2. nog wat ondervind ik nogal wat ergenissen die mij eigenlijk steeds meer gaan storen.

ik heb ook net een hero gekocht maar nog nix van update gehad voor mij..

en zoals Ralph zegt.. er is meer aan de hand dan een paar opties.. best is mss dus om volledig opnieuw te beginnen..

Ruud

Ruud

• Lid sinds 10 december 2008
  • Berichten 1641
  • Reputatie 50
  • 2 december 2009
  • 10:44

Hallo jongens en meisjes.

Ik heb trouwens de HTC Hero.

Wat bedoel je met versie 2? Android 2.0?

De standaad berichten app (van HTC) daar waar je zo leuk mee door berichten kan bladeren, doet het niet goed meer. Ik kan heel vaak niet verder dan 1 bericht bladeren. Terwijl er wel berichten van 22 contacten in staat.
Ook is het regelmatig dat hij aangeeft dat ik helemaal geen berichten heb. Soms update hij zichzelf snel. Soms ook niet. Als ik dan op de berichten app klik krijg ik wel al mijn berichten te zien.

Probeer Handcent SMS of Chomp SMS, twee vervangers voor de standaard sms applicatie. Was één van de eerste applicaties die ik geinstalleerd heb.

Internet enzo:
Als ik op internet zit, een mailtje of smsje typ of in de market zit. Sluit hij de eerste keer altijd na een paar seconden af. Hoeveel seconden scheelt nog al, maar hij sluit de eerste keer altijd af. Als ik het dan een 2e keer opstart kan ik wel mijn mailtje of smsje wel afmaken.

Wat hij ook nog wel eens heeft, met internet dan. Als hij dan uit zichzelf internet afgelsoten heeft is de telefoon vast gelopen. Ik moet dan eerst op de home toets drukken voordat ik weer verder kan.

Probeer eens een wipe te doen? Let wel, dan verlies je alle data..

Contacten:
Bij mijn contacten heb ik ook het mail adres staan. Sinds kort geeft hij ineens bij willekeurige contacten het email adres apart weer in het adres boek. Dit staat dan ook nog bij de orginele contact persoon, maar de email staat er ineens los in. En deze moet ik dan verwijderen.

Contacten syncen standaard automatisch met je gmail contacten. Check deze eens op dubbele namen/mailadressen.

Muziek:
Als ik een keer muziek geluisterd heb, en ik deze app via een app manager app heb afgesloten, blijft (bij de schermblokade) de muziek speler nog op de achtergrond. Wil ik dat weg hebben moet ik de telefoon opnieuw opstarten.

Try taskkiller

Foto's
Wat ik met de standaard berichten app heb, het ik ook met de standaard foto app van HTC. De gene waar je leuk door de foto's kan bladeren.

Wipe?

Volgens mij was dit het wel even voor nu.
Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn??

Thnx

Succes!!

Uhmmmm…. Android?

gnur

gnur

• Lid sinds 25 november 2009
  • Berichten 81
  • Reputatie 0
  • 2 december 2009
  • 11:36

Misschien moet je je muziek gewoon op de goede manier afsluiten.
App managers zijn iets onnatuurlijks.
En bij je contacten (op stock android iig) kan je aanvinken welke contacten je wil zien.
Als je contacts geopend heb druk je op menu en dan op display group, en dan kan je kiezen, dus bijvoorbeeld alleen contacten met telefoon nummer.

PimE

PimE

• Lid sinds 25 september 2009
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 2 december 2009
  • 13:06

Ik synchroniseer mijn contactpersonen niet dus daar zou het niet aan kunnen liggen.

Wat is geupgrade is het Build-nummer. Dit was eerst 1. nog wat en dat is nu 2.73.110.26.

Ook al zijn er misschien andere, goede sms apps, dan nog zou de standaard app goed moeten werken toch?

Ik denk dat ik maar terug moet naar de winkel ofzo…

Ik heb al 2x een wipe gedaan, dit helpt helaas niet.

Ralph

Ralph

• Berichten 472
  • Reputatie 0
  • 2 december 2009
  • 13:08

PimE;10784
Ik synchroniseer mijn contactpersonen niet dus daar zou het niet aan kunnen liggen.
Dit staat standaard aan, die heb je dus zelf uitgeschakeld?

r00n

r00n

• Lid sinds 22 november 2009
  • Berichten 61
  • Reputatie 0
  • 2 december 2009
  • 15:17

Ralph;10785
Dit staat standaard aan, die heb je dus zelf uitgeschakeld?

Mits je je Google credentials ingeeft anders gaat er nog niet veel gebeuren.

Ralph

Ralph

• Berichten 472
  • Reputatie 0
  • 2 december 2009
  • 15:29

r00n;10792
Mits je je Google credentials ingeeft anders gaat er nog niet veel gebeuren.
Zonder in te loggen op Google kan je volgens mij niet eens opstarten….toch?

Dennis

Dennis

• Lid sinds 17 januari 2009
  • Berichten 457
  • Reputatie 0
  • 2 december 2009
  • 15:43

Gaat te specifiek over de HTC Hero om thuis te horen in het algemene Android forum, wordt dus verplaatst naar HTC Toestellen.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren