Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Constance

Constance

• Lid sinds 30 november 2009
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 30 november 2009
  • 19:46

Mensen, ik raak mesjogge hiervan :cry:

Ik wilde de firmware van Hero updaten. Nou netjes gedownload van de NL (maar ook van de Europese site nadat het de eerste keer mis ging). Maar firmware update lukt niet.

Er zijn twee scenario's:
- als ik direct na opstart van PC update dan begint hij de installatie in de RUU (heet dat zo???), maar geeft na 2 minuten aan dat ik de ROM niet kan installeren vanwege “handtekening fout”
- Als ik mijn pc al een tijdje aan heb staan, dan lijkt hij te beginnen, maar loopt hij vast. Als ik na uren merk dat er niet veel gebeurt haal ik de batterij maar eruit.

In beide gevallen ben ik mijn gegevens nog niet kwijt. Zo ver is hij dus blijkbaar niet eens gekomen.

Ik vind het vervelend want ik MOET de firmware uploaden. Mijn “baby” heeft nl. een paar mankementjes zoals niet werkende koptelefoonjack, ledlampje dat niet meer werkt en al die andere kuren die Hero-gebruikers al waren tegengekomen (en hadden opgelost middels firmware update!) Hier echter kan ik geen lotgenoten over vinden.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Thanks!

Bewerkt (22 april 2013 12:15)
dendirk

dendirk

• Lid sinds 13 oktober 2009
  • Berichten 502
  • Reputatie 0
  • 30 november 2009
  • 20:32

Probeer eens een andere USB poort bij voorkeur eentje achteraan de pc en niet vooraan en zeker niet vanaf een USB hub die geen stroomvoorziening heeft.

Dennis

Dennis

• Lid sinds 17 januari 2009
  • Berichten 457
  • Reputatie 0
  • 1 december 2009
  • 08:09

Probeer je een custom firmware erop te zetten? dit kan namelijk een handtekening conflict geven. Anders snap ik niet echt waar deze handtekening conflict vandaan komt want dat is meestal alleen bij orginele firmwares

Constance

Constance

• Lid sinds 30 november 2009
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 1 december 2009
  • 14:01

Hij doet 't! Althans, de software is geupdate. Nou, nu alles maar weer installeren en kijken of het allemaal goed gaat. Want hij wil nu mijn google account niet accepteren die ik de eerste keer ook had…

Eigenlijk snap ik niet waarom dat zo is. Een usbpoort is toch een usbpoort. Maar blijkbaar maakt voor en achter verschil.

De update is in ieder geval gelukt!
Thanks!

PaveInnocent

PaveInnocent

• Lid sinds 15 september 2009
  • Berichten 199
  • Reputatie 0
  • 1 december 2009
  • 23:28

Constance;10704
Eigenlijk snap ik niet waarom dat zo is. Een usbpoort is toch een usbpoort. Maar blijkbaar maakt voor en achter verschil.

Bij mijn Pc zit achter de USB-kaart met USB poorten.

Voorin zit een USB hubje welke aangesloten is op de interne USB.
Is dus niks anders als een Hub.

Ik ga alleen niet beweren dat dat bij iedereen zo is.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren