Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

scholtie

scholtie

• Lid sinds 22 augustus 2009
  • Berichten 64
  • Reputatie 0
  • 14 november 2009
  • 00:39

Ik denk dat screenprotectors, cases en hoesjes ten koste gaan van de gebruikerservaring.
Lastiger uit je broekzak te halen en irritant met bellen.

Bewerkt (22 april 2013 12:14)
PaveInnocent

PaveInnocent

• Lid sinds 15 september 2009
  • Berichten 199
  • Reputatie 0
  • 14 november 2009
  • 18:35

Ik heb haar (ja jongens, de mijne is een zij ;-)) altijd in een hoesje, en als ik haar eruit pak en op tafel leg dan ligt ie OP het hoesje.

Het is een gebruiksvoorwerp. maar hij moet 2 jaar mee, en daarom ben ik er zo voorzichtig mee.

Hoesje: meegeleverd met G1, heb geen betere kunnen vinden.
Screenprotector: de meegeleverde, maar zal denkik wel ooit een nieuwe kopen.

cosytheo

cosytheo

• Lid sinds 15 november 2009
  • Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 15 november 2009
  • 21:14

Aangezien ik een week ziek kan zijn als er maar een piepklein krasje of zo op m'n toestel komt, zoek ik altijd zorgvuldig m'n case uit. Goede bescherming en praktisch in gebruik.

Ik gebruik de case van PDair (overigens hetzelfde type als bij Brando..) voor m'n Hero.

PDair Leather Case for HTC Hero - Horizontal Pouch Type (Black) by PDair - PDair.com

Door de elastische zijkanten is het voor de “Hero-kin” geen probleem./cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />

Mac

Mac

• Lid sinds 29 september 2009
  • Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 16 november 2009
  • 00:44

Zo naakt als het maar kan. Komt alleen maar te goede van het gebruiksgemak.
Daarnaast heb ik mijn voorgaande foons ook altijd in mijn broekzak gehad en nooit 1 kras gehad. Laatste was een iPhone en die heb ik met een klein deukje aan de achterzijde verkocht. (deukjes voorkom je niet met een condoompie)

Socrates

Socrates

• Lid sinds 19 oktober 2009
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 16 november 2009
  • 19:08

Zo! Een scheiding der geesten wordt zichtbaar:
- de ruige gebruikers gaan voor eerlijk naakt,
- de prudente gebruikers gaan voor jasjes of pantser.
Maar het maakt allemaal niets uit: zolang we maar van die mooie Android-phones (m/v) genieten. Smart & beautiful!

Off-topic:
Pdashop/smartphoneshop (.be of .nl) heeft een uitstekende reputatie op het gebied van verkoop en dienst-na-verkoop. Koop daar dus graag. Maar als je nu ziet hoe weinig je voor Brando-produkten betaalt in US$ als je rechtstreeks (ja, met creditcard) bestelt en je ziet de prijzen bij pdashop in €, dan is de keus niet moeilijk: Brando. (Helaas nog geen spare batterijen voor de moderne HTC phones)

BreeZe

BreeZe

• Lid sinds 10 september 2009
  • Berichten 107
  • Reputatie 0
  • 16 november 2009
  • 20:00

always naked!!

ben ontzettend zuinig op mijn toetsellen heb nu nog oudere phone´s die ik voor zgan kan verkopen!

maar een jasje voor me telefoon gaan voor mij niet op

inbedrijf

inbedrijf

• Lid sinds 10 augustus 2009
  • Berichten 62
  • Reputatie 0
  • 16 november 2009
  • 21:10

Volledig naakt, Het is een gebruiks voorwerp ik heb echt iets tegen hoesjes. Bij mij iphone heb ik er een om heen gehad omdat ik denk een van de eerste was die hem had en ik naar Parijs ging voor een lang weekend. Werd er helemaal gek van. Dus bij de Hero helemaal niks….. als hij stuk gaat tja dan maar weer de iphone

Buzz

Buzz

• Lid sinds 17 november 2009
  • Berichten 20
  • Reputatie 0
  • 17 november 2009
  • 22:41

Ik draag mijn Held naakt. Dagelijks verdwijnt hij in mn broekzak waar mn ipod nano ook in zit. deze wel in een zacht hoesje. Verder niks in mn zak, heb hem nu 3 maanden en nog steeds kras vrij.
Helaas op een kleine beschadiging na die ontstaan is door het uit mn handen laten slaan door een dronken vriend….. ACH bij dagelijks gebruik en geen krassen op het scherm ben ik helemaal tevreden.
En ik dacht ook netzo als scholtie dat hij een speciaal krasvrij scherm had.

Milenja

Milenja

• Lid sinds 27 september 2009
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 19 november 2009
  • 01:12

Hallo allemaal,

Mijn HTC HERO heeft een bescherming, ben een vrouw en broekzakken heb ik niet omdat ik een jurken en rokjes type ben
Heb me daarom een beschermhoes van Valenta aangeschaft niet zo'n enorm lederen ding maar gewoon een hoesje waarin mijn Hero heel goed blijft zitten, op getest bij de phonewinkelWerkt perfect en ziet er aardig uit, zonder speciaal op te vallen. Lijkt op een soort van lichte suede.
Waarom had ik dat nodig? Mijn telefoon zit vaak in een overvolle grote tas (vrouw he, alles meenemen) en daardoor beschadigd hij niet door sleutels en andere rommel die daar in zwerft

Groetjes,
Milenja

Andreaj84

Andreaj84

• Lid sinds 25 november 2009
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 26 november 2009
  • 09:57

Mijn Htc Hero heeft een screen protector.

Ik heb voor de afwisseling en een siliconen hoesje (wit) en een leren tasje.

Bewerkt (22 april 2013 12:15)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren