Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

• Samsung Galaxy S10 Lite

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Leon10

Leon10

• Lid sinds 02 november 2009
  • Berichten 44
  • Reputatie 0
  • 18 november 2009
  • 08:46

Nog even een vraagje hierover (ben nog een volledige leek op android- en mobiel internetgebied):
Kan ik, als ik mobile internet uitschakel zoals hierboven beschreven, wel via Wifi internetten? Ik ga regelmatig naar fam. in Luxemburg die wel een draadloos netwerk hebben. Daar zou ik dan graag (kostenloos) via willen internetten op mijn Hero!

Bewerkt (22 april 2013 12:14)
Buzz

Buzz

• Lid sinds 17 november 2009
  • Berichten 20
  • Reputatie 0
  • 18 november 2009
  • 09:49

welk beschrijving bedoel je?
met mijn beschrijving moet je alleen wifi aanzetten en het netwerk even vinden.
T zou moeten werken

bartus

bartus

• Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 18 november 2009
  • 10:36

Je hebt 3 opties op je telefoon…

Wifi - aan/uit (je kunt met deze optie bij je fam in Luxemburg internetten)
mobiel internet - aan/uit (geen wifi bereik, dan kun je via deze modus internetten(buitenland extra kosten!!!))
vliegtuigmodus - aan/uit. (deze schakelt mobiel verkeer(telefonische bereikbaarheid) uit of aan - ook het mobiel internet dus, wifi durf ik niet te zeggen)

wolleges

wolleges

• Lid sinds 23 augustus 2009
  • Berichten 121
  • Reputatie 0
  • 18 november 2009
  • 10:40

bartus;10028
mobiel internet - aan/uit (geen wifi bereik, dan kun je via deze modus internetten(buitenland extra kosten!!!))

er is standaard geen functie om je mobiel internet handmatig uit te zetten, maar het kan wel met de apk “Toggle Data”, gratis te vinden in de market/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

bartus

bartus

• Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 18 november 2009
  • 13:18

wolleges;10029
er is standaard geen functie om je mobiel internet handmatig uit te zetten, maar het kan wel met de apk “Toggle Data”, gratis te vinden in de market/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Zou jij mij dan kunnen uitleggen wat de optie “mobiel internet” (vinkje aan/uit) doet? Dacht dat dit mobiel internet is, staat ook omschreven als de optie uitgevinkt is - “verbinding maken met internet”…

Correct me if I'm wrong

Roel

Roel

• Lid sinds 03 september 2009
  • Berichten 218
  • Reputatie 0
  • 18 november 2009
  • 14:48

wolleges;10029

Ik gebruik de Widget van Toggle data. Werkt perfect en schakelt je Vodafone-dataverbinding uit. Dus niet je WIFI.

wolleges

wolleges

• Berichten 121
  • Reputatie 0
  • 18 november 2009
  • 16:49

bartus;10036
Zou jij mij dan kunnen uitleggen wat de optie “mobiel internet” (vinkje aan/uit) doet? Dacht dat dit mobiel internet is, staat ook omschreven als de optie uitgevinkt is - “verbinding maken met internet”…

Correct me if I'm wrong

Hmm, het zou kunnen zijn dat dat een extra functie is die in je Sense UI zit, op mn Magic heb ik nml. nergens letterlijk “Mobiel internet” staan

Ik dacht eigenlijk dat je volgende optie bedoelde:
Instellingen > Draadloze bedieningselementen > Mobiele netwerken > Schakel gegevensverbinding aan

Die optie schakelt nml. enkel data-verbindingen in/uit die gebruikt worden op de achtergrond voor het sync'en van je kalender, mail, etc… Zelfs wanneer je die optie uitschakelt en vervolgens bvb. Youtube of je browser opent, dan zal ie toch een dataverbinding maken

Ik weet niet zo goed hoe het op de Hero zit … laat je es weten hoe de optie letterlijk heet en waar hij ergens in de instellingen zit?/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

bartus

bartus

• Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 20 november 2009
  • 14:26

wolleges;10040
Hmm, het zou kunnen zijn dat dat een extra functie is die in je Sense UI zit, op mn Magic heb ik nml. nergens letterlijk “Mobiel internet” staan

Ik dacht eigenlijk dat je volgende optie bedoelde:
Instellingen > Draadloze bedieningselementen > Mobiele netwerken > Schakel gegevensverbinding aan

Die optie schakelt nml. enkel data-verbindingen in/uit die gebruikt worden op de achtergrond voor het sync'en van je kalender, mail, etc… Zelfs wanneer je die optie uitschakelt en vervolgens bvb. Youtube of je browser opent, dan zal ie toch een dataverbinding maken.

Ik weet niet zo goed hoe het op de Hero zit … laat je es weten hoe de optie letterlijk heet en waar hij ergens in de instellingen zit?/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Doen we/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />
Dus:
De hero heeft dus de mogelijkheid om via een snelkoppeling op je widgets (bureaublad) het mobiel internet uit te schakelen.
Deze vindt je onder instellingen genaamd als: “Mobiel internet” :eek:
Hiermee kill je dus het internet(mail, browser, youtube en andere activiteiten) en zal deze dus geen kosten (als je geen internet abbo hebt) maken in NL en ook voor de reizigers naar andere landen geen kosten maken in het buitenland/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />.

Ik zat onlangs in Japan en heb geen internetkosten gehad (gelukkig)/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />

wolleges

wolleges

• Berichten 121
  • Reputatie 0
  • 22 november 2009
  • 13:50

bartus;10112
Doen we/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />
Dus:
De hero heeft dus de mogelijkheid om via een snelkoppeling op je widgets (bureaublad) het mobiel internet uit te schakelen.
Deze vindt je onder instellingen genaamd als: “Mobiel internet” :eek:
Hiermee kill je dus het internet(mail, browser, youtube en andere activiteiten) en zal deze dus geen kosten (als je geen internet abbo hebt) maken in NL en ook voor de reizigers naar andere landen geen kosten maken in het buitenland/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />.

Ik zat onlangs in Japan en heb geen internetkosten gehad (gelukkig)/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />

Aha, mooi zo/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" /> blijkbaar is het dus wat fine tuning door HTC zelf. Gelukkig bestaan er ook wel alternatieven voor niet-hero owners/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />

Bewerkt (22 april 2013 12:15)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren