Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• OnePlus Nord N100

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

NickB

NickB

• Lid sinds 16 juli 2011
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 16 juli 2011
  • 21:05

Na mijn probeersel om mijn telefoon via de carkit te verbinden, waar ik voor moest rooten e.d. kan mijn telefoon geen simkaart meer vinden. Uitleg van dat project vindt je hier:
http://www.androidworld.nl/forum/htc-hero/20621-bluetooth-sim-acces.html

Ik heb dus gewoon een how-to van dit forum gevolgd, om je gsm te rooten en eventueel een andere rom op te plaatsen. Ik heb hiervoor volgende link uitgevoerd:

http://www.androidworld.nl/forum/htc-hero/7679-gsm-hero-rooten-froyo-installeren-voor-echte-beginners.html

Ik ben doorgegaan tot en met stap 2. Vanaf stap 2 kan ik het programma installeren dat ik nodig had en sindsdien kan mijn telefoon de sim-kaart niet meer vinden. Hij start gewoon op, en doet alles als ervoor, enkel vraagt hij geen pin meer en kan ik niet meer bellen of dergelijken. Ik heb het programma voor die bluetooth remote sim al verwijderd, maar dit heeft niet geholpen. Wat kan ik nu nog doen? Kan ik de ROOT ongedaan maken want dat staat precies wel zo in het programmatje dat ik ervoor heb geïnstalleerd. Of ga ik beter verder met een volledig nieuwe rom? Of nog iets anders?

Hoop dat jullie me kunnen helpen.

Mvg

Bewerkt (16 juli 2011 21:05)
NickB

NickB

• Lid sinds 16 juli 2011
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 17 juli 2011
  • 08:55

Even wat meer uitleg: Hij geeft geen icoon in de statusbalk dat er geen sim-kaart aanwezig is, hij geeft enkel het icoon dat hij geen netwerk heeft. Hij vraagt dus ook geen pincode meer. Ik heb de telefoon terug naar fabrieksinstellingen gezet. Alles is terug origineel, enkel het icoontje met doodshoofd, dat na het rooten komt staat er nog op. Is een nieuwe rom opzetten aangeraden? Het is sowiso een software probleem en met een nieuwe rom komen mss alle instellingen terug ofzo.

Mvg

Bewerkt (17 juli 2011 08:55)
NickB

NickB

• Lid sinds 16 juli 2011
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 19 juli 2011
  • 20:15

Door een nieuwe ROM te installeren is mijn probleem opgelost.

Dit heb ik kunnen doen door verschillende informatie bronnen op dit forum.

Mvg

Bewerkt (19 juli 2011 20:15)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren