Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

scholtie

scholtie

• Lid sinds 22 augustus 2009
  • Berichten 64
  • Reputatie 0
  • 26 oktober 2009
  • 21:28

Ik heb nog niet via de browser geprobeerd. Maar ik heb het 50% grootte probleem met de app van uitzendinggemist

Bewerkt (22 april 2013 12:14)
lampie

lampie

• Lid sinds 23 oktober 2009
  • Berichten 54
  • Reputatie 0
  • 28 oktober 2009
  • 22:51

Oh die moet ik dan nog eens zoeken. Weet niet wanneer ik moet kijken ik heb overal eigenlijk wel internet en een pc. En thuis heb ik een upc mediabox daar zit het ook op dus zou niet weten waar ik zou moeten kijken. Maar het is gewoon cool dat het kan. Ik heb twee collega's met een iPhone en die zijn ook altijd met apps en speeltjes bezig die.je eigenlijk niet nodig hebt. Dus dan riep ik altijd van “ weet je dat je er ook mee kan bellen” en dan lachen we er altijd om. Maar nu snap ik wat ze bedoelen

eew

eew

• Lid sinds 31 oktober 2009
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 1 november 2009
  • 21:31

Ik gebruik m.uitzendingemist wel regelmatig. Over boven de grond 3g in de metro (helaas geen 3g in de Amsterdamse metrotunnel).

Ik vindt het irritant dat ze breedbeeld in 4:3 formaat sturen waardoor er een kader mee komt. En dat de kwaliteit zo slecht is, het zou toch wel ietsje beter moeten kunnen.

Het probleem waar TS mee zit ken ik niet, wel merk ik dat zodra ik in de metro onder een een viaduct door ga ofzo, zodra de verbinding weg valt de uitzending stopt, dit is nog geen probeem, maar als je dan weer verbinding hebt is hij niet in staat om de uitzending te hervatten, hier zou toch wat aan te doen moeten zijn.

mp96

mp96

• Lid sinds 28 augustus 2010
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 28 augustus 2010
  • 19:46

ik probeer uitzending gemist te bekijken op mijn wildfire maar ik kan dan geen uitzendingen bekijken en heb ook geen app kunnen vinden in de market. Zijn apps enzo anders bij de wildfire dan bij de hero ofzo?

Bewerkt (22 april 2013 12:36)
johnvdschaaf

johnvdschaaf

• Lid sinds 19 mei 2009
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 1 september 2010
  • 13:59

Ik denk voornamelijk dat streams zoals uitzendinggemist en rtlgemist voor op de Hero uit den boze is.. De processor is aan de lage kan en ik weet niet hoe het zit met de grafische chipset.. Weet namelijk dat de HTC Desire en de Samsung Galaxy S wel streams kunnen afspelen (waaronder ook RTL-gemist in haarscherpe kwaliteit..) Maar ik denk dat deze een beter grafische chipset ondersteunen..

Bewerkt (22 april 2013 12:37)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren