Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Crossy

Crossy

• Lid sinds 07 augustus 2009
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 3 juni 2011
  • 21:55

Ik heb mijn Hero nu 1,5 jaar ongeveer.

Recentelijk begon hij kuren te vertonen, liep half vast en begon uit zichzelf allerlei knopjes in te toetsen. Na 10 seconden was dat over en kon ik hem weer gebruiken, maar vaak moest ik hem ook even op zwart beeld zetten en dan opnieuw proberen. Bijvoorbeeld als ik ergens op het scherm drukte, drukte hij automatisch op hetzelfde horizontale stukje maar dan aan de onderkant van het scherm. Dat soort dingen.

Ik heb hem net een hard reset gegeven, Google acc opnieuw instellen etc.

Nu probeer ik onderin de touchscreen te drukken, maar van links naar rechts werkt de onderkant helemaal niet. Een centimeter omhoog ongeveer. Na 10x drukken en veel moeite pakt ie em soms wel.

Nu is mijn vraag; kan het zijn dat dit deel van de touchscreen kapot is? Of zou alles dan kapot moeten zijn? Het lijkt hardwarematig, maar kan het ook softwarematig zijn? Zo ja, hoe kan ik hem nog verder resetten, of andere oplossing iemand?

Beetje hulp zou top zijn!

Gr

Bewerkt (3 juni 2011 21:55)
Uruz

Uruz

• Lid sinds 22 januari 2010
  • Berichten 110
  • Reputatie 0
  • 3 juni 2011
  • 22:16

Deze discussie is al eens gevoerd, zie:http://www.androidworld.nl/forum/htc-hero/8268-htc-hero-beeldscherm-kapot.html
De conclusie is: als je nog garantie hebt (volgens mij is dat 2 jaar dus je bent nog op tijd) schijnt het kosteloos gemaakt te worden. Daar hoop ik ook op, want ik heb hetzelfde probleem als jij. Ik heb mijn toestel nog niet opgestuurd, maar ga dat een dezer dagen wel doen.

Bewerkt (3 juni 2011 22:16)
Crossy

Crossy

• Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 3 juni 2011
  • 22:19

Oops, niet gezocht naar oudere discussies met soortgelijk probleem.

Mijn tel. is ongeveer 1,5jaar oud met 2jaar abo + garantie.. Een dezer dagen maar even richting de Hi dus.

Dank!

Bewerkt (3 juni 2011 22:19)
Uruz

Uruz

• Berichten 110
  • Reputatie 0
  • 3 juni 2011
  • 22:24

Laat even weten hoe het afloop.

Bewerkt (3 juni 2011 22:24)
Crossy

Crossy

• Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 3 juni 2011
  • 22:25

Ga ik doen.

Iemand enig idee hoe Hi dit soort klachten afhandelt? Leentoestel? Reparatietijd?

Bewerkt (3 juni 2011 22:25)
Uruz

Uruz

• Berichten 110
  • Reputatie 0
  • 3 juni 2011
  • 22:28

Ik zou gelijk met HTC bellen, daar heb ik goede ervaringen mee. Een vriend van mij en ik hadden hetzelfde probleem met dezelfde telefoon (Incredible S) ik was via HTC binnen 7 dagen van de problemen af en hij heeft (2 maanden later ) nog steeds geen oplossing.

Bewerkt (3 juni 2011 22:28)
Crossy

Crossy

• Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 3 juni 2011
  • 22:29

Hmm das wel een goede. Kan dit ook als de verzekering via Hi is geregeld?

Bewerkt (3 juni 2011 22:29)
Uruz

Uruz

• Berichten 110
  • Reputatie 0
  • 3 juni 2011
  • 22:33

Als het onder de standaard garantie valt heb je geen verzekering nodig. Had ik in elk gaval niet. (en je krijgt ook nog een scherm schoonmaak doekje en een pen)

Bewerkt (3 juni 2011 22:33)
Crossy

Crossy

• Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 10 juni 2011
  • 12:52

Update: Hi doet er naar eigen zeggen 3-4 weken over. HTC doet het in 2 weken. Beide geen leentoestel (Hi alleen gare oude Nokia, maar die waren allemaal al uitgeleend).

Ik had besloten bij HTC de telefoon in reparatie te doen, alleen aan het einde van het tel. gesprek vertelde hij me de voorwaarden. Alleen fabrieksgarantie, dus vallen etc. behoorde niet bij de garantie. Mijn telefoon had wel wat schade door vallen, maar dit was van een jaar geleden. Was toch bang dat ze dat als excuus zouden aanvoeren.

De opties waren dan:
- Telefoon kostenloos daar laten (en nooit meer terugzien)
- Telefoon voor €40,- voor onderzoekskosten naar huis laten sturen, ongerepareerd
- Telefoon laten repareren tegen eigen rekening

Toch maar voor de verzekering van Hi gekozen. Vriendelijk en behulpzaam.

In afwachting…

Bewerkt (10 juni 2011 12:52)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren