Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• OnePlus Nord N100

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Zilverwings

Zilverwings

• Lid sinds 23 april 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 23 april 2011
  • 00:14

oke dit is echt me laatste kans

de telefoon herkent usb aansluiting wel maar geeft niet de mogelijkheid mij te verbinden met de htc sync.

Ik heb de hero en er staat een ADWlauncer op op moment dat ik hem herstel naar de fabrieks instellingen blijft adw terug komen.

op internet heb ik heel veel stappen gevolgt, en is het connecten met pc wel mogelijk maar dan kan ik alleen massamedia aanzetten en dit is niet wat ik wil.

hierdoor is een romupdate naar htc hero + sense niet mogelijk,

heeft iemand een oplossing die kan leiden naar blijdschap!?

de telefoon sluit wel aan op de computer! maar geeft zelf niet aan dat hij met Htc sync mag verbinden, ik heb ook geen keuze mogelijkheden.

Hopende op het antwoord dat me niet meer kwaad maakt op het toestel haha.

Luc

Bewerkt (23 april 2011 00:14)
87Vortex87

87Vortex87

• Lid sinds 06 oktober 2009
  • Berichten 843
  • Reputatie 0
  • 23 april 2011
  • 12:35

Dat probleem heb ik ook gehad toen ik nog de orginele software draaide. Soms synct 'ie wel, meestal duurt het heel lang of het werkt niet. Als je alleen wilt updaten naar 2.1 zou ik gewoon de telefoon rooten en een custom ROM draaien.

Bewerkt (23 april 2011 12:35)
Zilverwings

Zilverwings

• Lid sinds 23 april 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 23 april 2011
  • 13:18

Dat is het probleem juist ik krijg alleen usb verbinding en geen andere dus kan ik hem voor zo verbekend niet rooten, ergens in de telefoon zelf ( vermoed ik ) word het tegen gehouden maar waar.. alles wat ik maag kon vinden heb ik geprobeerd zonder succes helaas..

87Vortex87;143656
Dat probleem heb ik ook gehad toen ik nog de orginele software draaide. Soms synct 'ie wel, meestal duurt het heel lang of het werkt niet. Als je alleen wilt updaten naar 2.1 zou ik gewoon de telefoon rooten en een custom ROM draaien.

Bewerkt (23 april 2011 13:18)
87Vortex87

87Vortex87

• Lid sinds 06 oktober 2009
  • Berichten 843
  • Reputatie 0
  • 23 april 2011
  • 19:08

? maar je kunt toch wel gewoon mass storage toegang krijgen? Alleen HTC sync werkt toch niet? Dan kiun je gewoon rooten. Voor rooten heb je geen HTC sync nodig hoor.

Bewerkt (23 april 2011 19:08)
ASSK

ASSK

• Lid sinds 07 januari 2010
  • Berichten 157
  • Reputatie 0
  • 24 april 2011
  • 12:29

Idd voor rooten moet je alleen wat bestanden op je sd kaart zetten. Met mass storage kan dat toch heel goed?

Is jou sense uitgeschakeld? Je hebt het namelijk alleen over adw launcher. Wis anders de standaardwaarden van adw launcher en selecteer dan htc sense als je op home drukt.

Sent from my HTC Hero using Tapatalk

Bewerkt (24 april 2011 12:29)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren