Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Marhof45

Marhof45

• Lid sinds 30 juli 2009
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 22 september 2009
  • 03:25

Hallo allemaal, korte vraag.

Is het mogelijk om met een geroote Hero de bleutooth, discovery van de Hero altijd aan te zetten? Dit in verband met mijn carkit. Deze zoekt een bleutooth telefoon als ik hem aanzet, maar ik moet constant in de Hero instellingen aangeven dat de Hero gevonden mag worden voor 120 seconden. En volgens mij is andersom niet mogelijk omdat ook al zegt de Hero dat hij is gekoppeld met de carkit hij niet automatisch een verbinding maakt. Dus moet ik de hele riedel doorlopen om de Hero mijn carkit te laten vinden etc.

Alvast bedankt voor een antwoord.

Groetjes,

Mark

Bewerkt (22 april 2013 12:12)
Marcel

Marcel

• Lid sinds 04 maart 2009
  • Berichten 289
  • Reputatie 0
  • 22 september 2009
  • 12:35

Raar… Als het goed is zou na het pairen de carkit het toestel altijd moeten kunnen vinden mits Bluetooth op het toestel aan staat. Zichtbaar of onzichtbaar mag niet uitmaken.

Bewerkt (22 april 2013 12:12)
Marhof45

Marhof45

• Lid sinds 30 juli 2009
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 24 september 2009
  • 22:16

Hoi Marcel, ik heb nog even gestoeid met de Hero, en het lukt nu inderdaad. Ik heb twee telefoons (ook een Nokia) en daar ging het fout. Als ik de Nokia heb gekozen in mijn carkit en ik wil overschakelen naar mijn HTC dan moet mijn HTC gevonden kunnen worden. Maar als ik de HTC als eerste telefoon invoer, dan gaat het goed. In ieder geval bedankt voor je reactie.

Mvg.

Mark Hofland

Bewerkt (24 september 2009 22:16)
luckyguus

luckyguus

• Lid sinds 28 september 2009
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 28 september 2009
  • 18:38

Ik kan mijn HTC Hero alleen verbinden met mijn parrot als ik m zichtbaar maak(120 sec). Automatisch verbinden doet die niet. Weet iemand de oplossing hiervoor?

Bewerkt (22 april 2013 12:13)
Derrek

Derrek

• Lid sinds 19 december 2009
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 19 december 2009
  • 11:59

Ik heb hetzelfde probleem. Mijn carkit (Paroot MKi9100) zoekt, maar vind de Hero niet. Pas als ik de zichtbaarheid (120 seconden) aanzet, dan wordt hij binnen 5 seconden wel gevonden! en koppelt hij met de carkit. Elke keer als de auto wordt gestart moet je de Hero handmatig inschakelen. Met alle andere telefoons die ik heb geprobeerd (Nokia, Sony, Samsung) gat het automatisch (en zo hoort het natuurlijk ook).

Weet iemand een mogelijkheid om de Bluetooth zichtbaarheid van de HTC Hero alstijd “aan” te zetten?

Dank!

Bewerkt (22 april 2013 12:15)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren