Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Buakaw89

Buakaw89

• Lid sinds 31 december 2010
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 8 april 2011
  • 22:57

Beste mensen ik heb een klein probleempje.

Ik heb vandaag een goedkope HTC Hero op de kop weten te tikken als vervanger voor mijn HTC Desire Z. Hij werkt prima (niet zo fijn als mijn Z, maar hij kan er mee door). Alleen staat er een rom op van elilinux of zoiets. En ik zou toch graag het vertrouwde HTC Sense willen en terug willen naar Stock ROM. Al die tweaks en overclocks kunnen mij helemaal niets schelen. Ik heb hem al geprobeerd te resetten, maar er gebeurt niets. Nu las ik dat je gewoon een officiele RUU ROM (van de HTC website) kunt gebruiken om er overheen te flashen doormiddel van HTC sync. Alleen als ik HTC sync installeer en mijn Hero aansluit vind die hem niks. Als ik zo'n beetje rondkijk komt dat doordat de Elilinux ROM geen Sense Rom is?!! ofzo. Enig idee hoe ik hem kan flashen zonder HTC Sync. Ik ben al de hele dag aan het zoeken en filmpjes aan het kijken, maar ben totaal de weg kwijt. Dus als iemand mij zou kunnen helpen.

Bewerkt (8 april 2011 22:57)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 8 april 2011
  • 23:31

Er zijn voor de hero roms die gebaseerd zijn op htc sense. Op die roms werkt die htc sync tool wel zodat je een officiele ruu erop kunt zetten.

Zoek dus even naar een custom rom die op sense gebaseerd is en je zal je toestel waarschijnlijk in recovery kunnen zetten …via recovery kun je die rom dan flashen zodat je daarna htc sync kan gebruiken.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Bewerkt (8 april 2011 23:31)

Samsung Galaxy S8+

Rsdf430

Rsdf430

• Lid sinds 25 juli 2010
  • Berichten 960
  • Reputatie 0
  • 9 april 2011
  • 00:45

Nee, een ruu gaat niet via sync maar gewoon via je recovery menu.
Gewoon ruu downloaden en draaien.
Alles gaat dan via je pc en je hoeft verder niks te doen.

Bewerkt (9 april 2011 00:45)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren