Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

• Samsung Galaxy S10 Lite

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

kraam

kraam

• Lid sinds 06 november 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 5 april 2011
  • 20:14

Hallo allemaal,

Ben zeker geen wizzkid en hoop daarom dat iemand mij kan helpen voordat ik mijn hero naar de winkel terugbreng. Het volgende is het geval.

Sinds afgelopen zaterdag kreeg mijn hero geen verbinding meer met de server. Hiervan kreeg ik dan ook een melding. Toen ik wilde bellen en de contactpersoon aanklikte kreeg ik geen verbinding, waarna naar ongeveer 2 minuten de melding dat het programma ‘bellen’ vast gelopen was en of ik wilde wachten of afsluiten. Daarna ook andere programma's zoals ‘instellingen’ gebruikt en kreeg hierbij de zelfde meldingen.
Vanmiddag mijn hero opnieuw geinstalleerd naar de fabrieksinstellingen (reset), maar nu kom ik niet eens meer op de startscherm van de hero. Kan de screensaver niet ‘unlocken’ naar beneden toe.

Heb geen idee wat ik nu nog kan doen.

Hoe dit probleem is ontstaan kan wellicht te maken hebben gehad met het volgende. Ik heb vorige week mijn hero op mijn pc aangesloten, en daarna deze pc opgestart. Hierdoor wilde de pc opstarten vanaf mijn hero. Daarna snel ontkoppeld en op normale manier pc opgestart.
Niet erg slim natuurlijk:cry:, maar hoop toch dat iemand mij kan vertellen wat ik nu nog kan doen.

Bedankt alvast voor jullie hulp en reakties.

Groet,
Alex

Bewerkt (5 april 2011 20:14)
87Vortex87

87Vortex87

• Lid sinds 06 oktober 2009
  • Berichten 845
  • Reputatie 0
  • 5 april 2011
  • 22:41

Welke ROM draai je? Stock 2.1, 1.5 of een bepaalde custom ROM?

Edit: Ik zie trouwens nu dat je geen root hebt. Als de PC is opgestart, kun je dan de Hero normaal aansluiten via de USB en normale verbinding krijgen met HTC Sync?

Bewerkt (5 april 2011 22:41)
Uruz

Uruz

• Lid sinds 22 januari 2010
  • Berichten 110
  • Reputatie 0
  • 6 april 2011
  • 17:11

Als de Hero echt in de war is, wil gewoon de batterij er uithalen ook nog wel eens helpen.

Bewerkt (6 april 2011 17:11)
kraam

kraam

• Lid sinds 06 november 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 6 april 2011
  • 18:07

Bedankt voor de reakties.
Aangezien ik mijn telefoon niet te lang kan missen toch maar afgegeven aan de winkel ter reparatie. Had batterij al diverse keren er uit gehaald en ROM 2.1 draai ik als het goed is. Weet het niet meer zeker omdat telefoon eerder ook al defekt was doordat toetsen niet werkten.

Hopelijk vinden ze het probleem.

Bewerkt (6 april 2011 18:07)
Uruz

Uruz

• Lid sinds 22 januari 2010
  • Berichten 110
  • Reputatie 0
  • 6 april 2011
  • 18:53

Sterkte.

Bewerkt (6 april 2011 18:53)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren