Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Aak

Aak

• Lid sinds 27 augustus 2009
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 27 augustus 2009
  • 08:00

Ik heb problemen met de verbinding tussen mijn HTC Hero en T-Mobile. Waar collega's nog gewoon kunnen bellen (met T-Mobile) heb ik geen verbinding meer. De Simm is al vervangen en dat heeft het iets verbeterd, maar toch nog problemen.

Maar.. waar ligt het aan??? De Hero, de SIMM of T-Mobile. Vandaar wat vragen aan andere HTC Hero gebruikers:

1) is het normaal dat na het verliezen van de verbinding, je je weer opnieuw moet aanmelden? De SIM is weer geblokkeerd, en ik moet weer de provider kiezen.

2) Hoe goed is jullie bereik in tunnels, in gebouwen etc.

3) Ik krijg af en toe, bij het wegvallen van het bereik, een foutmelding dat de android applicatie (weet niet meer de precieze foutmelding) stopt. Heeft iemand dat ook?

4) Met welke provider / abonnement hebben jullie bovenstaande ervaringen?

Alvast bedankt!
Eelco

Bewerkt (22 april 2013 12:12)
Luerch

Luerch

• Lid sinds 21 mei 2009
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 26 september 2009
  • 21:11

1) Ben van mening van niet. Je hebt al je pin gegeven. Niets veranderd en toch weer opnieuw je aanmelden. Heb het zelfde probleem met m'n G1
2) In gebouwen heb ik ook nogal eens last, schijnt te maken hebben met steunzenders van andere providers, mijn werkgever heeft Vodafone en steunzenders ivm de constructie van het pand.
3) Heb ook wel “vaak” dat de applicatie niet reageert.

Tijdens het tikken denk ik of ik er wel goed aan heb gedaan om voor de G1 te gaan…. Ja toch wel. Is op zich een fijn toestel, als het bovenstaande opgelost een perfect toestel!?

groet, Lucien

Bewerkt (22 april 2013 12:13)
Menno_B.

Menno_B.

• Lid sinds 21 augustus 2009
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 27 september 2009
  • 12:34

Hallo Aak,

Als je collega's nogsteeds met T-Mobile kunnen bellen ligt het dus niet aan het netwerk, maar aan het toestel of de sim. Je sim is al vervangen, dus begin ik richting je toestel te denken, Verder vind ik het vreemd dat je opnieuw je pin-code in moet toetsen. Dit is voor zover ik weet niet nornaal als je bereik (even) weg is geweest.

Hieronder antwoorden op je vragen:

1) is het normaal dat na het verliezen van de verbinding, je je weer opnieuw moet aanmelden? De SIM is weer geblokkeerd, en ik moet weer de provider kiezen.

Nee dit is niet normaal.

2) Hoe goed is jullie bereik in tunnels, in gebouwen etc.

Goed, maar kan verschillend zijn per locatie. Het ene gebouw is het andere niet. Maar ik ervaar slechts zelden grote probleemen.

3) Ik krijg af en toe, bij het wegvallen van het bereik, een foutmelding dat de android applicatie (weet niet meer de precieze foutmelding) stopt. Heeft iemand dat ook?

Waarschijnlijk gebruikt de applicatie regelmatig internet. Doordat je geen bereik hebt loopt deze na verloop van tijd vast. ik heb dit regelmatig met “DroidSS” (een RSS reader) als ik mijn telefoon op vliegtuigmoddus heb staan.

4) Met welke provider / abonnement hebben jullie bovenstaande ervaringen?

T-Mobile Flex 20 + Web 'n Walk

Tenslotte: Probeer eens een sim van een andere T-Mobile aanlsuiting. Als je dan nogsteeds de zelfde problemen hebt ben ik er van overtuigd dat er iets met je toestel is. Dus dan zou ik hem aanbieden voor een reparatie.

Bewerkt (22 april 2013 12:13)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren